Streaming div Netflix najavio je da će uložiti 2.5 milijardi dolara u Južnu Koreju u sljedeće četiri godine za proizvodnju više K-drama, filmova i reality showova.
Netflix je ulaganja najavio u ponedjeljak, nakon sastanka južnokorejskog predsjednika Yoon Suk-yeola i Netflixovog suizvršnog direktora Teda Sarandosa u Washingtonu. Ulaganje je dvostruko veće od iznosa koji je Netflix do sada najavljivao na brzorastućem tržištu od svog dolaska 2016. Čelnici kompanije su 2021. rekli da streaming div planira uložiti oko 500 miliona dolara u korejski sadržaj, povrh već potrošenih 700 miliona dolara od 2016. godine.
Najnovije vijesti naglašavaju kako streaming servis postaje sve optimističniji po pitanju korejskog sadržaja, koji s entuzijazmom konzumiraju fanovi širom svijeta. “Priče proizvedene u Južnoj Koreji predstavljaju globalni kulturni zeitgeist”, rekao je Sarandos u govoru u ponedjeljak navodeći uspjeh serija kao što su “Squid Game”, “The Glory” i “Physical: 100”.
“Squid Game”, koja prikazuje takmičare koji igraju smrtonosne dječje igre kako bi osvojili veliku novčanu nagradu, postala je najbolja serija kompanije u svijetu 2021. godine. “The Glory”, drama o ženi koja se osvećuje svojim nasilnicima iz djetinjstva, također je bila najgledanija serija platforme globalno u sedmici kada je objavljena u martu.
“A Physical: 100”, serija o takmičenju u fitnessu, bila je u februaru druga najpopularnija Netflixova serija u svijetu koja nije na engleskom jeziku. Netflix sve više proizvodi originalni međunarodni sadržaj i oslanja se na izglede u inostranstvu dok njegov rast u Sjevernoj Americi i Europi usporava.
Na Netflix ove godine stižu 34 nova korejska naslova
U januaru je kompanija objavila da planira svoju najveću ikada postavu južnokorejskog sadržaja, s 34 nova naslova koji dolaze na streaming ove godine. Podaci o publici pokazali su da je “preko 60 posto svih članova Netflixa” gledalo korejske serije ili filmove prošle godine, tvrde iz kompanije.
Četiri od deset najgledanijih neengleskih TV serija ikad na streameru također su korejske, a to su “Squid Game”, “All of Us Are Dead”, “The Glory” i “Extraordinary Attorney Woo”, prema kompaniji. Yoon je rekao novinarima u ponedjeljak da će nova investicija biti “ogromna prilika” ne samo za Netflix nego i južnokorejsku industriju sadržaja i kreatore.
“Mogli smo donijeti ovu odluku jer imamo veliko povjerenje da će korejska kreativna industrija nastaviti pričati sjajne priče”, rekao je Sarandos nakon njihovog sastanka.
Netflix je dodao 1.46 miliona plaćenih pretplatnika u azijsko-pacifičkoj regiji u prvom tromjesečju ove godine, što je čini regijom s najbržim rastom dok su registracije drugdje u zastoju, prenosi Index.hr.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!