Nakon što je 14. februara na kanalu kreativne platforme Disco Kliker predstavio singl Šećeru, Stoposto je otkrio i drugi dio trilogije Danonoćno, videospot za pjesmu Da me trnci bude.
Kao i pjesma Šećeru, Da me trnci bude rezultat je rada istog kreativnog tima – za muziku je bio zadužen Kolateral, dok su mix i master rezultat rada producenta Shtuke u Kolateral studiju.
“Da me trnci bude predstavlja kompleksniju viziju ljubavi od one u numeri Šećeru. Idejno, ovo je pjesma o ljubavi osoba u dvadesetim godinama kada se sukobljavamo sa egom koji uzrokuje neshvatanje ili olako shvatanje partnera. Pjesma govori o idejama u našim glavama koje su potpuno različite od stvarnosti, pa i introspekciji koja može dovesti do tačnih ili pogrešnih zaključaka”, govori Stoposto.
Videospot za numeru Da me trnci bude režirao je Mario Ilić. Ovakav vizuelni komad dosad nije snimljen u produkciji nijednog bosanskohercegovačkog muzičara, pa će spot pružiti jedinstveno kinematografsko iskustvo svim gledateljima. Spot je sniman u Beču, a pored Marija, ekipu su činili i Marija Đondović (kreativna direkcija), te Rahatlook tim predvođen Elenom Čović i Bjankom Mujičić.
Na Youtube kanalu kreativne platforme Disco Kliker, kako je već spomenuto, 14. februara predstavljen je videospot za pjesmu “Šećeru”, novi singl sarajevskog repera Stoposto. Ovo je prvi u seriji singlova objedinjenih u jedinstveno konceptualno audiovizuelno iskustvo naziva “Danonoćno”. Naredna pjesma biće objavljena 14. marta.
Za sve tri pjesme beatove je radio bh. producent Kolateral, dok je za mix i master pjesama bio zadužen Shtuka iz Kolateral Studija.
“Lice ljubavi mijenja svoju grimasu kako godine prolaze. Upravo su ove transformacije osnovna tema izdanja “Danonoćno”. Nijedna ljubav nije naivna niti jednostavna. “Šećeru” govori o tinejdžerskoj ljubavi, mahnitoj zaslijepljenosti, fazi u kojoj pod naletom hormona idealiziramo osobu”, na početku razgovora govori Stoposto.
Na materijalu “Danonoćno”, Stoposto doživljava potpunu transformaciju, uspješno integrišući svoj prepoznatljivi flow i način pisanja rima u sanjive, retro synth-pop dionice koje još jednom dokazuju da je odlazak vizionara Kolaterala nemjerljiv gubitak za bosanskohercegovačku kulturu.
“Nakon EP izdanja “Malibu Club”, Kolateral i ja smo počeli razgovarati o novom konceptualnom izdanju. On je kormilario atmosferom i njegova mogućnost da ideju izrečenu riječima pretvori u zaraznu, neponovljivu melodiju je mene zakovala za stolicu da sam prvi put vagao i mjerio svaku riječ. Kako nas je Kola u međuvremenu napustio, ja sam uistinu imao velike dileme i sumnje u to hoću li moći Kolateralovu ideju ispratiti do kraja, dosljedno njegovoj viziji”, govori Stoposto i naglašava da je saradnja sa režiserom Mariom Ilićem bila jedini logičan korak u ispraćanju Kolateralove vizije.
“Mario ništa ne prepušta slučaju. Svaki kadar, sjena, svjetlo ili pokret moraju imati odgovor na pitanje “zašto”. U Beču smo proveli dva mjeseca razrađujući koncepte, a onda i snimajući spotove. Iznimno sam ponosan na cijelu ekipu; Marija koji potpisuje režiju spotova, kreativnu podršku Marije Đondović, te Rahatlook tim predvođen Elenom Čović i Bjankom Mujičić koji je bio zadužen za kostimografiju. Izbrisali su staru i postavili novu definiciju videospota. Ovo nisu videi koji služe da pjesma bude primamljivija već odvojena mikro remek-djela koja su jednako upečatljiva kao i pjesme koje smo stvorili”, govori Stoposto.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!