Gledajte uzbudljivu završnicu Formule 1, samo na Sport Klubu!

Formula 1 17. okt 202407:10 0 komentara
REUTERS/Jaimi Joy

Sve napetija sezona Formule 1 2024. ulazi u svoju završnicu nakon četiri sedmice pauze, a na rasporedu je sprint vikend u Austinu u kojem će Lando Norris pokušati smanjiti zaostatak od 52 boda za Maxom Verstappenom u borbi za naslov prvaka.

Šest utrka je do kraja prvenstva, uključujući i tri sprint vikenda (Austin, Brazil i Katar), a situacija u oba prvenstva daleko je zanimljivija nego što je sugerirao početak sezone.

Norris je s dvije dominantne pobjede u Nizozemskoj i Singapuru pokazao da će on biti glavni i vjerovatno jedini suparnik Verstappenu u borbi za naslov, a Britanac je završio ispred Nizozemca na pet od posljednjih šest utrka, donosi MaxF1.net.

Iako je Verstappen bez pobjede osam utrka (a time i Red Bull), Nizozemac je u odnosu na bodovno situaciju stanje šeste utrke sezone u Miamiju izgubio samo jedan bod prednosti u odnosu na Norrisa (53 – 52) jer je u posljednjih osam utrka bilo čak pet različitih pobjednika.

Ali McLaren je nakon preuzimanja vodstva u poretku konstruktora u Azerbajdžanu nakon Singapura povećao prednost na 41 bod i čvrsti je favorit za osvajanje naslova, prvoga konstruktorskog od 1998. kada su za momčad vozili Hakkinen i Coulthard, a Norris (1999.) i Piastri (2001.) još se nisu ni rodili.

U Austinu će mnoge ekipedonijeti pakete poboljšanja, vjerovatno posljednje ove sezone, iako je riječ o sprint vikendu sa samo jednim slobodnim treningom.

Ali ove godine momčadi barem smiju mijenjati postavke nakon sprint utrke, uoči kvalifikacija za nedjeljnu utrku, što ipak daje šansu za ispravak grešaka naučenih iz sprinta.

VN SAD-a prva je etapa niza od tri utrke u tri vikenda na američkom tlu (Austin, Meksiko i Brazil), a staza Circuit of the Americas doživjela je promjene budući da je velik dio nje ponovo presvučen novim asfaltom, dovršavajući posao započet prije dvije godine.

To uključuje dionice između zavoja 9 i 12 te 16 i 3, što uključuje dva najduža pravca na kojima se može koristiti DRS. Abrazivnost staze se stoga mogla promijeniti od prošle godine, s obzirom da je novi sloj bitumena obično glatkiji od stare površine staze.

Ostale promjene uključuju korištenje lažnoga šljunka za područja izvan granica staze na nekim zavojima, kao što je već viđeno na drugim stazama poput Zandvoorta. Ovo je učinjeno kako bi se ublažile kontroverze koje mogu nastati oko prekoračenja ograničenja staze, bez problema bacanja pravoga šljunka na stazu.

Nova podloga također je trebala riješiti problem malih neravnina koje su se u nekim trenucima tijekom godina razvijale na trkaćoj stazi, što je otežavalo život vozačima i poremetilo upravljanje bolidom.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!