Bayern Minhen od 2005. godine ima zanimljivu tradiciju, koja je neka vrsta presedana, trika - kada je marketing i oglašavanje na stadionima tema.
Oglas
Naime, ako ste ikada pogledali utakmicu koji minhenski tim igra na domaćem terenu - morali ste primijetiti skupinu ljudi koja sjedi na istočnoj tribini.
Njih je 58, nose bijele šuškavce i bijele kačkete. Sjede u obliku slova T, što je logo Deutche Telekoma, glavnog sponzora najuspješnije i najveće njemačke ekipe.
Ta tradicija datira iz 2005. godine, dok je Bayern još igrao na Olimpijskom stadionu u Minhenu. Na tom mjestu sjede isključivo uposlenici Deutsche Telekoma, njih 58 - koji svake sezone u svojoj kompaniji moraju aplicirati za ta mjesta nadomak Nordkurve, tribine sa najvatrenijim navijačima bavarskog diva.
Oglas
Svake godine, blizu 9.000 ljudi, uposlenika se prijavi za pozicijea - ali samo 58 ih dobije tu čast. Praktično, više hiljada ljudi ostane razočarano. Čuvarima logotipa Telekoma na Allianz Areni je dozvoljeno otići do toaleta, tokom trajanja meča - ali njih 58 su jedini koji ne smiju napustiti utakmicu prije posljednjeg sudijskog zvižduka.
Sada, ako se neko pita - što bi navijač Bayerna napuštao stadion prije kraja, kada ta ekipa nema konkurenciju u Njemačkoj, oni pomniji pratioci Bundeslige znaju i za vremena kada timu iz Minhena nije bilo sve med i mlijeko. To se pogotovo odnosi na period tranzicije sa Olimpijskog stadiona na novoizgrađenu Allianz Arenu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas