Odbor za obrazovanje američke države Teksas održao je danas javno saslušanje o tome na koji način će se u školama učiti teorija evolucije.
Komitet sastavljen od nastavnika i profesora univerziteta predložio je tom odboru da se iz srednjoškolskih udžbenika za biologiju izbaci nekoliko pasusa u kojima se, pored teorije evolucije, govori o drugim mogućim objašnjenima za nastanak čovjeka.
Komitet smatra da se na učenje tih davno osporenih teorija gubi previše vremena i da pored toga učenike ostavljaju u nedoumici da li je viša sila (Bog) stvorila univerzum (kreacionizam).
Nakon današnjeg saslušanja, odbor koji odlučuje šta će pet miliona teksaških đaka učiti u školama, tokom ove sedmice će preliminarno glasati da li da promijeni gradivo koje je dio nastavnog plana i programa od 2009. godine, da bi konačnu odluku o izbacivanju pasusa donio u aprilu.
Naučnici tvrde da ovi pasusi dozvoljavaju uplitanje religije u nauku, dok pristalice kreacionizma tvrde da ponuđene alternativne teorije razvijaju kritičko razmišljanje.
Nastavnici smatraju da nema potrebe da se učenicima nude sva moguća objašnjenja, s obzirom da su anti-evolucione teorije odavno naučno osporene i da su bile zasnovane na “pseudo nauci”.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.