Turbulencije tokom letova često su krivac kada nečiji kofer ispadne iz pretinca iznad putnika. Međutim, turbulencije su sada i razlog zašto neke aviokompanije uklanjaju popularnu hranu iz svoje ponude tokom leta.
Korean Air objavio je da od 15. augusta više neće posluživati instant rezance s ramyeonom putnicima koji putuju u ekonomskoj klasi na dugim letovima.
”U slučaju usluge ramyeon, opekotine se često događaju zbog tople vode”, saopštio je avioo prijevoznik u saopštenju za javnost. “U ekonomskoj klasi stjuardese moraju prenijeti nekoliko posudica rezanaca napunjenih vrućom vodom odjednom, a putnici su zbijeni jedni uz druge, pa je rizik od opekotina visok.
Ova kompanija je objasnila da je promjena usluge na dugim rutama “odgovor na rastući trend turbulencija“. Prema avioprijevozniku, broj pojava turbulencija više se nego udvostručio 2024. u poređenju sa 2019. godinom.
Korean Air je također saopštio da je ovaj potez “dio proaktivne mjere” koja je “usmjerena na sprječavanje nesreća s opeklinama”.
“Kako bi se povećalo zadovoljstvo putnika i diverzificirale mogućnosti jela, samoposlužni snack bar dostupan je i na letovima na dugim relacijama. Predani smo osiguravanju sigurnosti putnika i birat ćemo grickalice na svakoj ruti na temelju preferencija kupaca”, dodaje se u priopćenju.
Te grickalice uključuju sendviče, corn dog, pizzu i vruće džepiće.
Ipak, putnici u prestižnim kabinama i kabinama prve klase i dalje će moći konzumirati ramyeon.
Korean Air, koji je rangiran kao 11. najbolji avio prijevoznik u svijetu za 2024., jedna je od mnogih kompanija koje razmišljaju o dugoročnim rizicima turbulencija, za koje stručnjaci kažu da se povećavaju zbog klimatskih promjena.
Godine 2022. Paul Williams, profesor atmosferskih naukai na Univerzitetu Reading u Velikoj Britaniji, rekao je za CNN Travel da industrijski modeli predviđaju dvostruko ili trostruko povećanje turbulencija u nadolazećim godinama.
“Tipično, na transatlantskom letu možete očekivati 10 minuta turbulencije. Mislim da bi se za nekoliko decenija to moglo povećati na 20 minuta ili na pola sata”, rekao je.
U nekim će slučajevima piloti reći stjuardesama da prestanu posluživati toplu hranu ili piće tokom turbulentnih razdoblja.
U maju ove godine jake turbulencije na letu iz Londona za Singapur bile su toliko jake da je jedan putnik poginuo, a 71 ih je povrijeđeno.
Pretinci za obroke, posude za hranu, plastične boce i posude za čaj i kafu bili su među predmetima koji su pali na tlo tokom nasilnih turbulencija.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!