Ministarstvo poljoprivrede Francuske suočava se s kritikama nakon što je otkriveno da je sugerisalo da izbor glumaca za reklamu o organskoj hrani bude etnički motivisan.
Prema e-mailovima u koje je Politico imao uvid, kabinet ministrice poljoprivrede Annie Genevard zatražio je od produkcijske kuće da u prvom kadru reklame "angažuje bijelca". Iako poruke ne preciziraju etničku pripadnost glumca, u materijalima produkcijske kuće nalazi se fotografija tinejdžera koji nije bijele rase.
Ministarstvo je također tražilo da se kus-kus—jelo sjevernoafričkog porijekla koje je veoma popularno u Francuskoj—zamijeni kasuletom, tradicionalnim jelom jugozapadne Francuske.
Otkriće ovih produkcijskih napomena, koje je prvi objavio francuski list Libération, vjerovatno će ponovno rasplamsati dugogodišnju debatu o francuskom identitetu. Francuska se smatra republikom u kojoj građanstvo nadilazi etničke, rodne i vjerske granice, no realnost je složenija—što čini zahtjev iz Genevardovog kabineta još kontroverznijim.
Kabinet ministrice nije negirao sadržaj preporuka i za Politico je izjavio da je cilj kampanje "doprijeti do sviju".
Njihovi zahtjevi izazvali su negodovanje među pojedinim učesnicima projekta, pri čemu je jedan industrijski predstavnik u e-mail razmjeni rekao da je "zbunjen” I da se osjeća “pomalo nelagodno".
Dok je zamjena kus-kusa kasuletom sprovedena, sugestija o kastingu nije mogla biti ispoštovana. Ostale, manje sporne izmjene uključivale su promjenu naslova jednog videozapisa, zamjenu maslinovog ulja suncokretovim, te prilagođavanje smoothieja s narandžom i avokadom u verziju sa tikvicama.
Reklama će biti emitovana 22. maja.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad, pridružite nam se i na WhatsApp kanalu klikom ovdje
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare