H&M je odustao od reklame za školske uniforme nakon što ih je javnost optužila za seksualizaciju male djece.
Kampanja je prikazivala sliku dvije djevojčice osnovnoškolskog uzrasta pod sloganom: “Natjerajte te glave da se okrenu na H&M-ov povratak u školu.”
Reklama je u Australiji povučena, a i H&M je uputio izvinjenje, prenosi BBC.
Izvršna direktorica H&M-a, Mumsneta Justine Roberts, rekla je da reklama “nikada nije trebala biti kreirana”.
Kampanju su kritizirali ljudi na društvenim mrežama, pri čemu je jedan korisnik označio da je “podla”, a drugi “odvratna”.
U saopćenju, H&M je rekao da je uklonio reklamu koja se prikazivala samo u Australiji.
“Duboko nam je žao zbog uvrede koju je ovo izazvalo i razmotrit ćemo kako predstavljamo kampanje u budućnosti”, naveli su.
“H&M je prihvatio grešku i uklonio reklamu”
Gospođa Roberts je rekla: “Korisnici Mumsneta su dugo bili zabrinuti zbog seksualizirane kulture koja se uvlači u živote djece – zbog čega smo 2010. pokrenuli našu kampanju Neka djevojke budu djevojčice.”
Roberts je dodala: „Razočaravajuće je vidjeti da, 14 godina kasnije, trgovci i dalje prave neprikladne reklame koje prerano seksualiziraju mlade djevojke.
“Iako smo zadovoljni što je H&M prihvatio njihovu grešku i uklonio reklamu, ona zaista nikada nije trebala biti kreirana”, kazala je izvršna direktorica.
Prošle godine, internetski trgovac Temu zabranio je reklamu zbog seksualizacije djeteta.
Oglas je prikazivao djevojčicu od osam do 11 godina koja nosi bikini u pozi koja je “bila prilično odrasla za djevojku njenih godina”, saopštila je Agencija za standarde oglašavanja (ASA).
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!