Vlasti Njujorka objavile najsmješnija pitanja službi za pozive koji nisu hitni

Svijet 12. mar 202308:16 0 komentara
Pixabay

Gradske vlasti Njujorka povodom 20 godina od pokretanja broja telefona za pozive građana koji nisu hitni, predstavile su seriju smiješnih pitanja i komentara upućenih putem te linije.

Broj 311 pokenut u martu 2003. godina postao je nezamjenjiv resurs za građane Njujorka koji su postavljali pitanja – kako da spreme ćurku za Dan zahvalnosti, ili da se žale da im frižider pravi veliku buku.

Građani su navikli da zovu taj broj da bi se žalili na neki zvuk, ukazili na problem nečistoće i da bi pitali da li je alternativno parkiranje još u funkciji.

Ta služba je za 20 godina postojanja objavila rezime na devet stranica na kojima su neobični pozivi.

Iako se pozivi najviše tiču parkinga, pritužbi na buku ili na grijanje, služba je izabrala nekoliko najčudnijih poziva.

Među njima je – „Mačka teroriše nekoga kroz mrežu za komarce“, „Koliko traje utakmica bejzbola“, „Da li je moguće prskati drveće sprejom da se spriječi opadanje lišća na jesen“ i „Možete li da me prebacite kod stručnjaka za neidentifikovane leteće objekte“.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!