Kandidat za načelnika Zenice: Uvesti predmet "navijanje"

Vijesti 08. sep 201612:59 > 13:02
Youtube

Nezavisni kandidat za načelnika Zenice Mirad Hadžiahmetović itekako je poznat na bh. političkoj sceni. Centralna izborna komisija zabranila mu je kandidaturu 2012. godine na lokalnim izborima nakon što je na svojoj web stranici objavljivao slike i videoklipove pornografskog sadržaja.

Prije nego mu je zabranjeno kandidadovanje na izborima prije četiri godine, Hadžiahmetović je obećavao kule i gradove u Zenici, bukvalno. Najavljivao je tada metro, tramvaje, katedralu, novi stadion NK Čelik, Dom za stara, iznemogla i invalidna lica koji je trebao imati 1.000 soba, studentski dom sa 2.000 soba, filmski studio Moviewood koji će zapošljavati 2.000 osoba, žičaru i tobogane, 1.000 farmi sa po 20 grla i još mnogo toga.

Ove godine na njegovoj zvaničnoj prezentaciji nema pornografskog sadržaja. Stranica kojom se rijetki kandidati mogu pohvaliti prepuna je zadržaja, od akcionog plana razvoja Zenice, rješenja problema napuštenih pasa, predizbornih obećanja, saopštenja za javnost. 

Hadžihametović je do sada 24 saopćenja. Između ostalih, i obećanje za izdavanje 52 albuma godišnje.

“Srbija godišnje na show biznisu zarađuje 4 milijarde maraka. Glavno izvozno tržište je Bosna i Hercegovina. Mi imamo toliko talentovanih pjevača kojima država ne da šansu jer nemamo razvijenu industriju zabave. To ćemo promijeniti! Grad Zenica će finansirati izdavanje 52 muzička albuma godišnje, te putem RTV Zenice osigurati besplatnu promociju pjevača kojima su albumi snimljeni. Za te pjevače ćemo organizovati promo emisije po uzoru na Grand i Pink. Na ovaj način će za četiri godine Zenica imati 200 novih muzičkih grupa koje nastupaju diljem bivše Jugoslavije i u Zenicu donose novac. To je 1.000 lijepih radnih mjesta čije kreiranje našu zajednicu neće puno koštati, a građani će kroz projekt dobiti zabavu kakva nedostaje našem gradu”, navodi nezavisni kandidat za načelnika Zenice.

Hadžiahmetović želi da Zenica bude bh. Gelsenkirchen.

“Gelsenkirchen je devedesetih prepoznao put kojim ide svjetska ekonomija, srušio industriju i razvoj bazirao na turizmu i razvoju novih tehnologija. Bez zagađenja iz željezare Zenica je grad sa kvalitetom zraka na turističkom nivou. Zahvaljujući željezari u prošlosti je izgrađena infrastruktura kakvu Zenica ne bi imala bez nje. Međutim, u budućnosti željezara neće doprinijeti daljem razvoju grada. Šta više, razvoj grada sa željezarom je zakočen jer zagađen zrak ubija građane i tjera investitore, prije svih investitore u turizam.
Budućnost Zenice je zatvoriti željezaru i prostor koji ona zauzima iskoristiti za razvoj po uzoru na Gelsenkirchen”, obećanje je ovog kandidata za načelnika.

Iako se simbol grada Zenice, nogometni klub Čelik već izvjesno vrijeme se suočava problemima i nalazi u institucionalnoj krizi. Ali, Hadžiahmetović kaže da ima rješenje.

“Da bi Čelik bio najznačajniji klub Premijer lige mora imati najbolji stadion, bazu koja stvara igrače i vjerne navijače. Stadion koji prima 30.000 gledalaca izgrađen po standardima UEFA zadovoljava potrebe našeg grada. Grad Zenica mora izgraditi takav stadion za Čelik. Stadion mora uključivati veliki broj poslovnih prostora i garažnih mjesta ispod njega, te solarnu elektranu na krovovima tribina čijim komercijalnim korištenjem klub može zaraditi desetak miliona godišnje. Sa tolikim temeljnim prihodima uvećanim za prihode od prodaje ulaznica i transfera igrača Čelik može biti gospodar Premijer lige i svake godine ići u Evropu. Bazu koja stvara igrače Čelik će dobiti na taj način da svaka mjesna zajednica, te sve škole i fakulteti u gradu formiraju po jedan fudbalski klub. Na taj način ćemo formirati 100 novih fudbalskih klubova u gradu. Ovi klubovi će se takmičiti u oficijelnom takmičenju i nije isključeno da i neki od njih dospiju do Premijer lige. Najbolji igrači će težiti da zaigraju u Čeliku, pa će Čelik postati institucija koja zeničke talente lansira u Evropu. Baza od 100 klubova garantuje totalnu dominaciju Čelika u Premijer ligi. U osnovnim i srednjim školama ćemo uvesti predmet „navijanje“ tako da sva djeca idu na utakmice, navijaju za svoj školski klub i Čelik, te osmišljavaju navijačke kostime i performanse po uzoru na američke navijačice i navijače. Na ovaj način ćemo kod učenika razvijati ljubav prema sportu. Ukoliko me izaberete za gradonačelnika Grad Zenica će uraditi sve gore rečeno kako bi sport u našem gradu privukao veliki broj talenata i rekreativaca, a Čelik kao ponos grada postao profitabilan projekt koji u grad donosi novac prodajom igrača i učešćem u evropskim takmičenjima”, navodi Hadžiahmetović.

https://youtube.com/watch?v=_S6VO65oNYA

Zeničanima obećava bazene koji će biti pokriveni i u funkciji 365 dana godišnje, svaka seoska mjesna zajednica će osnovati konjički klub, vodeni park…

“Zenica ima prelijepo izletište na samo 6 kilometara zračne linije od centra grada. Ukoliko ga žičarom povežemo sa gradom daleko veći broj građana će svakodnevno boraviti na ovoj planini. Ukoliko me izaberete za gradonačelnika grad će izgraditi žičaru koja će za građane Zenice imati simboličnu cijenu. Svi sportski klubovi iz grada će dobiti po jednu vikendicu na Smetovima. Vikendice će se moći koristiti za sportske pripreme ali i za druženja članova kluba na planini”, navodi.

Kao i za prošle izbore, Hadžiahmetović se i u ovoj kampanji zalaže za zatvaranje željezare.

Ja ne moram pobijediti na izborima da bi postigao cilj – smanjenje zagađenja. Ukoliko izađete na izbore i glasate za mene, čak i ako ne pobijedim, to će biti opomena indijskom vlasniku željezare, ali i administraciji, da se zagađivanje mora zaustaviti. Arcelor Mittal niti namjerava proizvoditi 2 miliona tona čelika u Zenici, niti namjerava preuzeti odgovornost za zdravstvene posljedice svog poslovanja. Jedino rješenje je zatvaranje željezare. Ako je snage za takvu promjenu imao najznačajniji industrijski grad u Njemačkoj – Gelsenkirchen – zašto ne bi imala i Zenica?”, pita se Hadžiahemtović.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.