Bivši glavni urednik Avaza postao glavni za zračnu plovidbu

Vijesti 20. dec 201608:43 > 09:38
Youtube

Fadil Mandal, nekadašnji i dugogodišnji glavni i odgovorni urednik sarajevskog lista Dnevni avaz, sredinom godine dobio je posao savjetnika u Ministarstvu komunikacija i saobraćaja Bosne i Hercegovine. Tako je postao blizak saradnik ministra Ismira Juska, inače kadra Saveza za bolju budućnost.

Ako je vijest o zanimljivom zapletu u karijeri ovog profesora sociologije prošla nezapaženo, red je da se spomene nova, vrlo zanimljiva, crtica u poslovnoj biografiji Fadila Mandala. On je, naime, sredinom prošlog mjeseca imenovan za predsjedavajućeg Vijeća Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi Bosne i Hercegovine zamijenivši na ovoj poziciji Besima Mehmedića, široj javnosti poznatijeg kao bivšeg premijera Kantona Sarajevo.

Kako je za N1 ispričao Mandal, na poziciju u Ministarstvu nije došao konkursom jer – zakoni predviđaju drukčiju proceduru.

”Savjetnike ministra i šefa kabineta ministra imenuje svojim rješenjem osobno ministar. Nema konkursne procedure niti je zakonom predviđena. Mandat savjetnika vezan je za mandat ministra. Pored mene, ministar Ismir Jusko u kabinet je imanovao još dva savjetnika, dugogodišnja uposlenika ministarstva komunikacija i prometa BiH, koji su također eksperti iz oblasti koje pokrivaju”, rekao je Mandal za N1.

Dodao je da jednog člana Vijeća Agencije imenuje sam ministar. Ideja je da prvi čovjek Ministarstva bude direktno obaviješten o radu Agencije.

”Ministar prometa i komunikacija imenuje člana Vijeće Agencije ispred Ministarstva. Taj član je u principu i član Kabineta ministra, odnosno njegov savjetnik, kako bi ministar bio direktno obaviješten o radu Agencije. Takva je praksa bila i kod ranijih ministara, tako da je prije mene na ovoj funkciji bio gospodin Besim Mehmedić, savjetnik tadašnjeg ministra prometa i komunikacija BiH Slavka Matanovića”, dodao je on.

Priznao je da njegova stručna znanja iz oblasti upravljanja zračnim prometom nisu bogata.

”Osobno nemam usko stručno znanje iz oblasti upravljanja zračnim prometom, niti je ono eliminarajući faktor pri imenovanju u Vijeće BHANSA-e, ali kao bivši novinar i urednik dobro sam upoznat sa svim pozitivnim i negativnim aspektima razvoja zračnog prometa u BiH i faznog preuzimanja kontrole zračnog prometa na nebu iznad BiH. Kao dugogodišnji novinar, urednik i direktor posjedujem znanje u upravljanju ljudskim resursima, radu državne uprave i poslovanju velikih kompanija, što su, vjerujem, solidne kompetencije za članstvo u Vijeću”, kazao je Mandal u razgovoru za N1.

Na pitanje kolika naknada će mu pripasti za predsjedavanjem Vijećem, rekao je da još uvijek ni sam ne zna o kojem iznosu je riječ.

”Odluku o visini naknade za rad u Vijeću Agencije donosi Vijeće ministara. Do sada nisam dobio nikakvu službenu informaciju koliko iznosi naknada za rad u Vijeću Agencije”, naglasio je Mandal na kraju razgovora za N1.

Kako se navodi na službenim stranicama ove Agencije, BHANSA svoj rad temelji na dosljednoj primjeni Strategije za razvoj sistema upravljanja zračnim prometom Bosne i Hercegovine, koji provodi u saradnji sa Direkcijom za civilno zrakoplovstvo Bosne i Hercegovine (BHDCA).

Misija BHANSA-e je omogućiti sigurno, efikasno i brzo odvijanje zračnog prometa, u svim fazama leta, upravljanjem zračnim saobraćajem i pružanjem usluga prilagođenih zahtjevima korisnika evropskog zračnog prostora, navodi se.

O potpunom neskladu u odnosu funkcija i obrazovanja ovdašnjih ”kadrova na pozicijama”, na N1info.com mogli ste čitati u nekoliko navrata. Tako ćete, primjera radi, u Vladi bosanskohercegovačkog entiteta Federacija BiH pronaći prvog čovjeka Ministarstva unutrašnjih poslova (Aljoša Čampara) koji nije bezbjednjak već je diplomant Pravnog fakulteta u Sarajevu dok je ministar prometa i komunikacija Denis Lasić – profesor matematike.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.