Direktor BH Pošte objasnio kako će građani primati pošiljku

Vijesti 03. feb 201713:30 > 13:34
N1

Građani neće biti u obavezi korištenja špediterskih usluga nego će te poslove za njih preuzimati BH Pošta - kazao je generalni direktor BH Pošte Mirsad Mujić nakon sastanka predstavnika Uprave za indirektno oporezivanje BiH i poštanskih operatera.

Nakon promjene načina carinjenja došlo je do velikog nezadovoljstva građana čije su pošiljke iz inozemstva, prvenstveno narudžbe preko Interneta, stavljene u istu ravan kao komercijalne narudžbe. To je značilo da građani moraju angažirati špeditera kako bi se okončao proces carinjenja za robu iz inozemstva u vrijednosti više od 50 KM, što bi često iznosilo više nego sama vrijednost paketa.

S tim u vezi, generalni direktor BH Pošte reagirao je promptno, inicirajući hitan sastanak predstavnika Uprave za indirektno oporezivanje BiH i poštanskih operatera.

“Na svu sreću, naišli smo na veliko razumijevanje direktora Uprave za indirektno oporezivanje Mire Džakule i njegovih saradnika. U najkraćem, ovaj problem će biti riješen na način da će Uprava za indirektno oporezivanje BiH u hitnom roku, maksimalno desetak dana, doraditi svoj software ASYCUDA na način da će se tačno razdvojiti komercijalne robe od narudžbi koje primaju građani”, pojasnio je Mujić.

Kako je rekao, na taj način proces carinjenja će se odvijati pojednostavljeno i za građane povoljno, bez angažiranja posrednika u carinskom postupku – špeditera i podnošenja carinskih deklaracija, a cijeli postupak će i dalje pokretati nadležni poštanski uredi.

“Iako to podrazumijeva da će naši radnici imati daleko više posla, odgovornosti i obaveza, mi smo zadovoljni što su usvojeni naši prijedlozi jer je zadovoljstvo korisnika prvi imperativ BH Pošte”, istakao je Mujić, saopćeno je iz Javnog preduzeća BH Pošta.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.