Statusom potrošača u BiH nisam zadovoljan, njihov glas mora da se čuje, kazao je danas ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Mirko Šarović povodom oblježavanja svjetskog dana prava potrošača 15. marta. Potrošači se pak najviše žale na isporuku električe energije, vode i komunikacijskih usluga.
Glavobolju brojnim potrošačima svakodnevno najviše stvaraju računi za električnu energiju vodu, komunalne usluge.
“Prava potrošača se krše u svim segmentima u kojima djeluju bh potrošači a u prilog tome govore brojne žalbe koje potrošači upućuju i koje su na rješavanju kod institucije ombudsmena za zaštitu potrošača”, navodi Ljubica Čolović iz Ureda ombudsmena za zaštitu potrošača.
Sektor trgovine je također jedan od najosjetljivijih kada je u pitanju nezadovoljstvo i manipulacija potrošačima.
I nadležni poručuju kako Zakon o zaštiti potrošača postoji, ali se on nedovoljno implementira a same aktivnosti ka poboljšanju trebaju da krenu od samih potrošača.
“Ja lično kao ministar sam nezadovoljan ulogom i glasom potrošača u bh društvu…ono treba da bude snažnij, relevantnije da se čuje i da se pita”, kaže Mirko Šarović, ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH.
Potrošači moraju imati pravo na siguran proizvod, na informisanje te na odabir proizvoda i usluga – te u skladu s tim preuzeti inicijativu za poboljšanje poštivanja svojih prava.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.