Oglas

Nezadovoljstvo i manipulacija potrošačima

author
Mia Bojičić
14. mar. 2017. 19:09
>
20:09
Capture
N1 | N1

Statusom potrošača u BiH nisam zadovoljan, njihov glas mora da se čuje, kazao je danas ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Mirko Šarović povodom oblježavanja svjetskog dana prava potrošača 15. marta. Potrošači se pak najviše žale na isporuku električe energije, vode i komunikacijskih usluga.

Oglas

Glavobolju brojnim potrošačima svakodnevno najviše stvaraju računi za električnu energiju vodu, komunalne usluge.

"Prava potrošača se krše u svim segmentima u kojima djeluju bh potrošači a u prilog tome govore brojne žalbe koje potrošači upućuju i koje su na rješavanju kod institucije ombudsmena za zaštitu potrošača", navodi Ljubica Čolović iz Ureda ombudsmena za zaštitu potrošača.

Oglas

Sektor trgovine je također jedan od najosjetljivijih kada je u pitanju nezadovoljstvo i manipulacija potrošačima. 

I nadležni poručuju kako Zakon o zaštiti potrošača postoji, ali se on nedovoljno implementira a same aktivnosti ka poboljšanju trebaju da krenu od samih potrošača.

"Ja lično kao ministar sam nezadovoljan ulogom i glasom potrošača u bh društvu...ono treba da bude snažnij, relevantnije da se čuje i da se pita", kaže Mirko Šarović, ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH.

Potrošači moraju imati pravo na siguran proizvod, na informisanje te na odabir proizvoda i usluga - te u skladu s tim preuzeti inicijativu za poboljšanje poštivanja svojih prava.

Oglas

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.

Više tema kao što je ova?

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama