Jerko Ivanković Lijanović pravi je hit na Facebooku

Vijesti 10. maj 201713:19 > 14:56
Facebook

Jerko Ivanković Lijanović posljednjih sedmica i mjeseci je pravi hit na društvenoj mreži Facebook.

Kandidat za člana Predsjedništva BiH na Općim izborima 2018. iz Narodne stranke Radom za boljitak, jedan je od rijetkih bosanskohercegovačkih političara koji na Facebooku ima 100.000 fanova. Kako su iz njegove stranke kazali za N1, radi se o ”pravim fanovima” što, kako navode, potvrđuje zainteresovanost bh. građana da ovog kandidata za člana Predsjedništva podrže na izborima naredne godine.
”Ono što je važno naglasiti za sve one koji možda sumnjaju u relevantnost lajkova jeste da ovo nisu kupljeni lajkovi iz Afganistana ili Tajlanda. Oko 100.000 ljudi iz Bosne i Hercegovine svojim imenom i prezimenom je lajkalo službeni fan page Jerke Ivankovića Lijanovića, kandidata za člana Predsjedništva BiH na Općim izborima 2018. godine. Za nešto više od godinu dana uspjeli smo iskomunicirati i odgovoriti na desetine hiljada poruka svih onih stanovnika koji do sada nisu imali priliku razgovarati, pitati i predložiti bilo kojem relevantnom političaru rješenja koja su važna “obićnom” čovjeku iz naroda, osim Jerke s kojim će porazgovarati o realnim problemima s kojima se susreću svi ti stanovnici u BiH. Studenti, zaposleni, nezaposleni, penzioneri, poljoprivrednici, svi oni koji željno očekuju prijeko potrebne političke promjene nakon Općih izbora 2018. godine su populacija s kojom naš budući član Predsjedništva BiH Jerko Ivanković Lijanović komunicira na dnevnoj bazi, upoznaje ih uživo, popije s ljudima kafu, uđe u njihove domove, radna mjesta, razgovara s njima na ulici”, kazala je za N1 Emina Trhulj, voditeljica Ureda za odnose s javnošću i internet kampanju izbornog stožera Jerke Ivankovića Lijanovića.

Kako je dodala Trhulj, cilj ovog načina komunikacije jeste da omogući i svim stanovnicima u BiH direktno učešće i odlučivanje o svim političkim pitanjima, što će za rezultat imati implementaciju volje stanovnika u pravne okvire, a ne kao što je to bilo do sada.

”I definitivno to ne smije biti komunikacija ostvarena samo mjesec dana prije izbora već ona treba da je konstantna. Ono što je struka tvrdila prije nekoliko godina Jerko Ivanković Lijanović danas se potvrđuje – izbori se neće i ne mogu dobiti na društvenim mrežama, ali se u budućnosti neće moći dobiti bez komunikacije na njima”, kazala je naša sagovornica.

I drugi bh. političari mnogo pažnje, vremena i novca ulažu u razvoj svog platformi na društvenim mrežama tako da nas na izborima očekuje još jedna interesantna bitka – ovaj put i na Facebooku.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.