Državni zastupnici sutra će raspravljati o izgradnji Pelješkog mosta. Nakon što je Hrvatska od Evropske komisije dobila sredstva od 357 miliona eura za izgradnju, iz Ministarstva prometa i komunikacija BiH kazali su da su ispoštovani uvjeti koje je zahtijevala bh. strane.
Inicijativa za raspravom stigla je iz klupa opozicionog DF-a. Kažu, imaju informaciju kako je nekadašnji ministar prometa, danas zastupnik u Hrvatskom saboru, Božo Ljubić, potpisivao ugovore o izgradnji Pelješkog mosta, bez odobrenja Vijeća ministara BiH. Aktuelni funkcioneri ovog Ministarstva, iako im je zatraženo, ne dostavljaju informacije o cijelom slučaju parlamentacima, tvrde u DF-u. U stranci su stava da se Most ne može graditi dok se ne riješi pitanje granica između dvije države.
“Imamo situaciju, čini mi se da je razmak stubova kod Pelješkog mosta kako je planirano 200 metara, šta ako se taj stub nalazi tačno na granici ili ako se nalazi u našim teritorijalnim vodama imate mogućnost da nemate izlaz na otvoreno more. Imate eventualno zatvaranje mogućnosti za izgradnju luke u Neumu”, objašnjava Damir Bećirović, zastupnik DF-a.
“Pitanje Pelješkog mosta mora biti urađeno u skladu sa Pomorskom konvencijom i to u Hrvatskoj ne smiju zaboraviti jer je pomorska država i izgradnja tog mosta mora jasno da ispuni kriterije kako izlaz BiH na otvoreno more u budućnosti ni na koji način ne bi bio doveden u pitanje”, poručuje Denis Bećirović, zastupnik SDP-a .
Da je neophodna rasprava, tvrde i iz SDA i SBB-a. Ni oni ne znaju na kakve uslove je to Ministarstvo prometa i komunikacija pristalo.
Više detalja u prilogu Adise Imamović.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.