Sudeći prema najavama iz Cesta Federacije, konačno bi se moglo ugledati svjetlo na kraju tunela Vranduk. Od petnaestog oktobra saobraćaj u tunelu Vranduk trebao bi se odvijati u oba smjera. Do tada će biti završeni ključni radovi-pporučili su iz Cesta FBiH. Ekipa N1 obišla je danas jednu od najfrekventnijih dionica puta u zemlji. Oko 14 časova, zadržavanja na ovom dijelu bila su oko pola sata.
Putnička vozila, kamioni, autobusi i po neki motocikl. Svi čekaju na znak saobraćajne policije da kolona može proći kroz tunel Vranduk. Prednost imaju hitni slučajevi, policija i još neka vozila.
“Ja bih nekoga od ovih naših političara zatvorio u starije auto bez klime da čeka bar jedno sat, jednom sedmično, mislim da bi se to brzo napravilo”, kazao je jedan vozač.
Različiti su načini da se skrati vrijeme, neki spavaju, drugi prošetaju, a trećima ne nedostaje strpljenja:
“Ma ne smeta, možemo čekati do sutra. U sezoni ne bi trebali da prave ovakve gužve, ali šta je tu je.”
“Dnevno ovim putem kroz tunel Vranduk prođe prosječno 8000 vozila, a u jednoj koloni zaustavi se čak i do 500.”
Među onima koje njaviše pogađaju gužve su vozači autobusa i teretnih vozila:
N1: Koliko ste najduže čekali? “Dva, dva i po, tri sata zavisi. Svaki dan gore i dole. Ujutro ne čekam, popodne čekam.”
“Često pravimo pauze ovdje na cesti, ne stignemo uklopiti vožnju, moramo da prespavamo na terenu. zbog radova.”
Štete snosi cijela privreda. No kolike su precizno nema procjena, kaže Edin Jabandžić, privrednik iz Tešnja, koji rukovodi preduzećem sa 170 terentnih vozila.
“Mi smo još uvijek u situaciji da radimo i da ne razmišljamo, nego da se trudimo da naši krajnji kupci budu zadovoljni. Štete, konrektno vam iznos ne mogu reći, ali znam da su one jako velike iz razloga što se iz dana u dan problemi ponavljaju, ništa se ne rješava”, kazao je.
Kako bi ubrzao saobraćaj izvođač radova je pokušao asfaltirati dionice kroz tunel, gdje je saobraćaj išao najsporije. No bezuspješno, asfalt koje je trebao pomoći lakšem odvijanju saobraćaja je propao.
“U tom dijelu, pošto je vlažno i nakvašeno bilo, dio je toga propao. Nije to novi asfalt, za očekivati je da će propasti”, kazao je Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste FBiH.
Iz JP Ceste FBiH, mole vozače i putnike da budu strpljivi. Kažu, rokovi za rekonstrukciju nisu “probijeni”.
“15.10. planirano je po dinamici radova koju nam je dao izvođač, biće ovakav režim u tom dijelu izvođač bi trebao u velikom tunelu da završe. Poslije toga će se promet, u desetom mjesecu dvosmjerno pustiti”, pojasnio je Pravdić.
Rok za rekonstrukciju mostova i tunela Vranduk je 18 mjeseci. Vrijednost projekta je 173 miliona KM.
Strogo je zabranjeno preuzimanje sadržaja, vijesti, videa ili fotografija bez dozvole. Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad