Tuzla kao turistički brend: Na Panonici se danas očekuje 10.000 gostiju

Vijesti 22. jun 201909:42 > 09:47
N1

"Tuzla je postala turistički brend. Mi ne idemo na rekorde, nama je bitan standard gostiju", kazao je za N1 direktor "Panonike" Majid Imamović.

“Sedmog juna počela je turistička sezona. Temperatura vode je 28 stepeni, a na Panonici je već negdje oko 3.000 gostiju. Očekujemo danas oko 10.000 gostiju, posebno zbog prigodnog programa koji će privući goste”, kazao je Imamović.

Dodao je da je osoblje Panonike spremno za sezonu koja dolazi.

“Dobro smo se pripremili za ovu sezonu, sve što nam treba je lijepo vrijeme. Sve prognoze ide u u tom smjeru da ćemo imati dugo i toplo ljeto”, kazao je i dodao:

“Tuzla ljeti postaje pravi mediteranski grad. Vidim da se grade infrastrukture, danas je skoro već nemoguće naći smještaj u Tuzli. Vidio sam turiste iz Holandije jučer koji su došli na Panonicu. Tuzla je postala turistički brend. Mi ne idemo na rekorde, nama je bitan standard gostiju”.

“Ovdje je bilo devastirano močvarno područje. Ljudi su nekontrolisanim odlaganjem soli potpuno uništili svoj grad. Vlasnik ovoga je Grad Tuzla, proglašeno je javnim dobrom. Ovo održava JKP koje sezonski upošljava oko 170 radnika. Mi smo projektovani da budemo pozitivni, da ponudimo svima da na jeftin način borave na Panonici”, dodao je.

Strogo je zabranjeno preuzimanje sadržaja, vijesti, videa ili fotografija bez dozvole. Program N1 televizije možete pratiti UŽIVOna ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad