Unapređenje prodajnih vještina i bolji rezultati prodaje cilj su svakog pojedinca koji se bavi ovom oblašću menadžmenta, bilo da vodi sopstveni biznis ili je dio velike korporacije. Šta je neophodno da posjeduje menadžer prodaje kako bi ostvario uspjeh na ovom polju i stekao potrebna znanja?
„Talenat može biti urođen, ali ako se svakodnevno ne radi na sebi, i manje talentirani vas mogu prestići. Sve se da naučiti uz dobru volju i pozitivan stav”, ističe Mladen Komarica, iskusni menadžer prodaje, koji je u ovom poslu posljednje 23 godine. On će svima onima koji žele da unaprijede svoje prodajne sposobnosti otkriti tajne uspješnog poslovanja na besplatnom seminaru, koji će se u subotu, od 10 časova, održati u prostorijama BusinessAcademy u centru Sarajeva, a seminar možete pratiti i online.
Da bismo ovladali vještinama uspješne prodaje, potrebno je da naučimo kako da podstičemo i njegujemo lojalnost kupaca, da steknemo potpuno razumijevanje prodajnog procesa i da naučimo kako da budemo prodajno organizovani sa jasnim ciljevima prodaje. Na samom početku ovog procesa neophodno je uvidjeti greške i učiti od iskusnih stručnjaka. Mladen Komarica je od samog početka karijere učio na svojim greškama i stalno tragao za novim znanjima:
„Počeo sam raditi u austrijskoj firmi koja se bavila osiguranjem. Nedugo zatim, ustanovio sam da pravim mnoštvo grešaka, da ne ispunjavam planove i da mi treba stručna pomoć. Počeo sam se prijavljivati na sve treninge i seminare koji su mi bili dostupni u tom vremenu. Investiranje u vlastito znanje i obrazovanje mi je pomoglo da napredujem i napravim vlastitu prodajnu mrežu”, kaže Komarica.
Zadovoljan klijent je uspjeh svakog menadžera prodaje
Jedan od ključnih zadataka svakog menadžera prodaje je zadovoljan klijent, a da bi se to postiglo, potrebni su timski rad i stalna razmjena mišljenja i planova. Danas Komarica ima veliki broj zaposlenih, sa kojima svakodnevno razmjenjuje iskustva i zajednički prave planove kako bi klijenti bili zadovoljni:
„Imam veliki broj zaposlenika koji se bave prodajom, imaju planove i radne zadatke, a različitih su radnih navika, energija, znanja. Osjećam se kao dirigent koji treba da upravlja orkestrom, a da svi klijenti izađu zadovoljni. Na našim zajedničkim sastancima svi imaju priliku glasno izgovoriti što će uraditi i napraviti u narednom periodu, jer kada planove zaposlenici izgovaraju na sav glas, tada se ciljevi i planovi ispunjavaju, a obećanje je dug.”
Lični kontakt sa kupcem je nešto što je oduvijek bilo neophodno da bi se ostvarila dobra saradnja. Međutim, vrijeme pandemije je uticalo na to da se prodaja sve više premiješta u online svijet, ali Mladen Komarica smatra da je lični kontakt sa klijentima i dalje neophodan:
„Treba se prilagoditi novonastaloj situaciji i ništa više neće biti isto. Prije su nas učili da jako stisnemo ruku klijenta ili banana smiješak, sada se više ne rukujemo, a maske nosimo stalno. Došlo je vrijeme digitalizacije i umjetne inteligencije i nove generacije ne ispuštaju telefone iz ruku. Treba da se prilagođavamo novonastaloj situaciji. Nove tehnologije nam omogućavaju da smo u kontaktu s klijentima putem Vibera, LinkedIna, Instagrama, emaila, Zooma, Skypea itd. Moj lični stav je da su klijenti društvena bića i da će se prodaja i dalje dugo raditi direktno.”
Unaprijedite svoje prodajne sposobnosti kroz razmjenu iskustva
Kako bi postigli dugoročne rezultate iz oblasti menadžmenta prodaje, neophodno je kontinuirano raditi na sebi i svojim vještinama. Ulaganje u znanje i praćenje najnovijih trendova u poslovanju donose siguran napredak biznisa.
„Ova radionica je za one koji su spremni i žele naučiti kako razviti svoj um u prodajnim
vještinama. Na tome se treba kontinuirano raditi, te ostvariti dugoročne rezultate. Ako ste spremni investirati u svoje znanje, na pravom ste mjestu. Moj fokus je na prijenosu praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost interaktivnog učešća. Očekujte mnogo pozitivne energije i razmjene iskustava”, ističe Komarica.
BusinessAcademy je jedna od najprestižnijih poslovnih škola u regionu, u kojoj zahvaljujući jednogodišnjem kvalitetno osmišljenom programu možete da steknete znanja i vještine koje posjeduju svjetski poznati i uspješni biznismeni. Školovanjem na odsjeku Prodaja i menadžment prodaje naučićete napredna taktička znanja potrebna za prodaju proizvoda i servisa i savladati praktične alate potrebne da sami ili zajedno sa timom postignete značajan skok u prodaji u preduzeću u kom ćete ih primijeniti.
Najbolje od svega je što u prodaji najčešće sami određujete svoju zaradu kroz sistem targeta i bonusa, bez gornje granice koju možete ostvariti.
Broj ljudi koji može uživo prisustvovati seminaru „Moć prodaje i uspješnog poslovanja” strogo je ograničen. Zato je potrebno da popunite ONLINE PRIJAVU što prije i obezbijedite svoje mjesto na vrijeme. Seminar ćete moći da pratite i online nakon uspješne prijave, putem Live streama. Seminar se održava u subotu, 15. avgusta, od 10 časova, u Sarajevu (Zmaja od Bosne 16, Kubus D).