Činilo se prije nekoliko godina da će u avioindustriji u Bosni i Hercegovini biti sve bolje i bolje. Svašta se najavljivalo i krenulo je uzlaznom putanjom. A onda malo po malo nestaše linije.
Penzionisani turistički radnik Tarik Jašarević od 69. godine radi u ovoj grani privrede. Kaže da situacija sa avio prevozom nikada nije bila gora i smatra da nepostojanje državne avio kompanije i redovnih letova jesu korijen ovog problema.
“Mi smo na prste jedne ruke nabrojati u svijetu zemalja koje nemaju svoju nacionalnu avio kompaniju. Mi smo imali ali je uništila nebriga onih koji su zaduženi da se brinu. Crna Gora ima 400 500.000 stanovnika pa ima što je i prirodno to se ne postavlja kao pitanje”, kaže Jašarević.
Nisu zadovoljni ni turisti, niti građani koji se osjećaju potpuno izolirano od ostatka svijeta.
“Nismo došli avionom u BiH, došli smo u Crnu Goru prvo i putovali autobusom do BiH”.
(Kakvo je bilo putovanje?)
“Bilo je poprilično dugo, ali ok”, kazali su dok su drugi dodali:
“Loše je, mi dolazimo iz Norveške i imamo let jednom ili dva puta sedmično, baš loše.”
Više niskobudžetnih letova je imao tuzlanski aerodrom koji neće više imati tako bogatu ponudu odlaskom Wizz Aira, Mostar odavno ima samo jedan let prema Zagrebu, dok je Banjalučki aerodrom ove sedmice bio zatvoren zbog oluje koje je uništila krov.
“To je dovoljan razglog da se saobraćaj prema procedurama zatvori za komercijalne letove. Sve tehničke ekipe rade na otklanjanju oštećenja”, objasnila je Sanela Kasalović, portparol Aerodroma Banjaluka.
Više u prilogu Sunčice Šehić.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare