Zbunjujućem, a skupom javnom prijevozu, građani Banjaluke svjedoče svakodnevno. Sve nade posljednjih mjeseci polagane su u studiju javnog prevoza. Svjetlo dana konačno je ugledala, ali je i razlog novih političkih prepucavanja u banjalučkoj skupštini. Na bolji i povoljniji javni prevoz Banjalučani će, izgleda, još malo pričekati. Autobuse, malo više, čekaju svakodnevno.
Autobusi bez klima… neredovne vožnje… neugodni vozači. Samo su neki od razloga nezadovoljstva korisnika javnog prevoza u Banjaluci. Ipak, najnezadovoljniji cijenama. Dvije marke i 30 feniga po vožnji, kažu, puno je.
I to nisu jedini problemi u banjalučkom javnom prevozu. Građani se žale i na loše uvezane linije, manji broj polazaka, ali i satnice polazaka, odnosno kada koji autobus gdje ide i dalje su nepoznanica za građane Banjaluke. S obzirom da informativne table sa redom vožnje na brojnim autobuskim stajalištima uopšte i ne postoje
Mjesecima unazad sve oči bile su uprte u pompezno najavljivanju studiju javnog prevoza. Nakon više od dvije godine, spremna je za skupštinsku proceduru. Jeftiniji i kvalitetniji javni prevoz, glavni su benefiti koje bi donijela. No, i ona, kamen je spoticanja gradonačelnika Banjaluke i SNSD-a. Preko leđa građana.
“Pitamo SNSD sve na jednom nivou zašto su protiv toga da prevoz u Banjaluci bude povoljniji, da karta bude marka i po, da karta bude niža, da mjesečna bude za 25 posto niža? Jel svi stvarno mislite da jedan student srednjoškolac se neće obradovati da mu karta bude za 25 posto niža, a za baku i deku potpuno besplatna?”, pita gradonačelnik Draško Stanivuković.
I dok Stanivuković, zbog kako kaže opstrukcija, najavljuje peticiju, ali i proteste, iz SNSD-a ubrzo mu stiže odgovor na postavljeno pitanje.
“Mi nismo protiv javnog prevoza, subvencija za javni prevoz ne daj Bože, ali neće biti marka i po, nego će biti nula maraka. Ili ćeš uključiti sve ljude da imaju besplatan prevoz i nećemo mu dozvoliti da selektuje ljude – vama ću dati, vama neću, bruka i sramota šta čovjek radi”, tvrdi Ljubo Ninković, predsjednik Skupštine grada.
Stigla je reakcija i iz Autoprevoza:
“Kada sam ih pitao da li vi meni savjetujete da ja kao odbornik dignem ruku za ovo, njihov odgovor je bio ovako (sliježe ramenima, pa rukama)”, kaže Ninković.
S druge strane, za N1, iz Autoprevoza kratko su rekli da ne mogu još uvijek ništa komentarisati, dok ne pročitaju studiju javnog prevoza, za šta će im kako ističu trebati vremena, jer ima 400 stranica. Za to vrijeme, građani Banjaluke i dalje će plaćati jedan od najskupljih prevoza u regiji.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!