Tuneli Karaula i Vranduk nisu prošli tehnički prijem, potvrdili su iz Cesta FBiH. Kažu zahtjev za upotrebnu dozvolu nisu mogli da podnesu do završetka svih radova koji su se odvijali u više etapa. I dok u Cestama FBiH uvjeravaju da su tuneli sigurni za promet, Federalna uprava za inspekcijske poslove provjerava kako je došlo do ovoga.
Prije više od četiri godine, čelni ljudi u FBiH svečano su otvorili tunel Karaula. Četiri godine kasnije, tunel i dalje nema upotrebnu dozvolu. Iz Cesta FBiH poručuju radi se o objektima rađenim u više faza, nisu imali mogućnost predati zahtjev prije kraja svih radova, što je u slučaju Karaule bila 2019. godina.
“Mi ćemo ponovo podnijeti zahtjev za tehnički prijem kompletne građevine. Upotrebnu dozvolu nemaju jer je složena građevina, jer smo mi i za tunel i sve što smo radili podnoslili zahtjev 2016. godine, ali smo odbijeni, dok se ne završi treća faza koja je završena 2019. godine”, kaže Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste FBiH.
Isti slučaj je i sa tunelom Vranduk, pojašnjavaju iz Cesta FBiH. Ni Vranduk nije prošao tehnički prijem, no uvjeravaju da su objekti sigurni za promet.
Da ove važne saobraćajnice nemaju potvrdu o sigurnosti ukazao je, gostujući na Hayat TV-u, direktor Autocesta FBiH Adnan Terzić.
“Šta mislite da li je ikada iko pitao ima li upotrebnu dozvolu tunel Karaula, tunel Vranduk, imaju li upotrebnu dozvolu mostovi na Neretvi? Ja ću vam reći – nemaju. Oko toga niko ne pravi problem”, ističe Terzić.
Terzić uvjerava da se put bez dozvole može pustiti u promet. Autoceste, kojim rukovodi, to su učinile prije nešto više od mjesec dana, kada su pustile u promet Zeničku obilaznicu.
“Može, na osnovu dozvole za probni rad”, navodi Terzić.
No inspekcija ne misli tako, pa je Zenička zaobilaznica zatvorena za saobraćaj. Ranije, kažu nisu imali saznanja o slučaju Karaula i Vranduk. Sada su reagovali na osnovu navoda iz medija, i upita građana.
“Federalni urbanističko-ekološki inspektorat Federalne uprave za inspekcijske poslove poduzima radnje iz svoje nadležnosti u skladu sa važećim propisima. Raspolažemo relevantnim informacijama potrebnim i vezanim za dalji tok inspekcijskog nadzora, a u cilju provjere zakonitosti i pravilnosti rada subjekta nadzora”, poručuju iz Inspektorat.
O neregularnostima pri puštanju u saobraćaj Zeničke zaobilaznice izvještavala je N1 TV što je dovelo do njenog zatvaranja. Ovaj slučaj otvorio je pitanje koliko je objekata na putevima BiH ima potvrdu o sigurnosti.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare