“Crni petak”, marketinški trik ili koristan šoping?

Vijesti 24. nov 202320:28 0 komentara
F.Z./N1

Gužva u saobraćaju, ali i ispred radnji. Dugi redovi i pune kese.

Požurili su građani BiH da prođu što jeftinije i uštede koju marku. Gotovo u svim radnjama je označen popust, A evo i šta se najviše pazari

“Neke garderobe, neke obuće i to”

“Nisam ništa posebno, nešto za dezinfekciju i makarone”

“Vreću kadaifa”

“Bez neke ideje sam, onako da pogledam samo šta ima, u pitanju je odjeća”

“Trenerku, međutim nisam našao trenerku našao sam jaknu na sniženju, bila je 300 i nšto, sad sam je platio 150 , nešto ima sniženo a nešto nema mislim znate kako to ide, trgovačka posla”.

A zbog kako to kupci kažu, trgovačkog posla, pojedini u sniženja i ne vjeruju. Ušteda je kažu, nula.

“Mislim da je marketinški trik. sniženja od 20 posto u odnosu na sniženje u drugim državama na ovaj dan, mislim da nešta značajno ne predstavlja Požurili No, da li će zaista?”

“Ja uglavnom kupim ono što nije sniženo”

“Pa ja mislim da se jednako potroši jer nekad nešto nije na sniženju što vam u tom momentu treba”

“Gužva je bezveze na 20, 30 posto, nisu ovo prava sniženja. Pa iskreno mislim da je sniženo već nešto što bi mimo crnog petka bilo, nego eto čisto za narod”

Vjerovao narod ili ne, trgovci zadovoljmo trljaju ruke, bar tako kažu. Posla ima.

“Gužve su velike i promet je dobar”

“Pa s obzirom da smo mi pustili popust prije crnog petka, mi imamo čitav mjesec kao da nam je crni petak, tako da danas ništa novo”, kaže jedan od trgovaca.

Pojedini i ne kriju da je sam “Crni petak” kao mit marketinški “trik”

“Trik crnog petka je da se ponudi ponuda koja se ne nudi ostalim danima kad su sniženja, tako da ako su to trikovi onda da, ljudi nemaju dovoljno povjerenja u trgovce”, kaže trgovac Benjamin Šamić.

A evo i zašto:

“Rasprodaja, minus 20%, rasprodaja je 50 posto i više, dakle rasprodaja nije 20 posto više će vas privući kada vidite minus 70 posto, do minus 70 posto ili 20 posto i više, šta će više vas više privući, sigurno onaj 70 posto a vjerovatn su na tom velikom popustu stvari koje ne biste i da su džabe”, objašnjava Melika Husić Mehmedović, profesorica na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.

Bilo kako bilo groznica “Crnog petka” zahvatila je bh.gradove. U Americi na današnji dan potroši se nevjerovatnih hiljadu milijardi. U BiH, dok su češće poskupljenja na snazi nego sniženja, svaka akcija za bh.građane dobro dođe.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Pročitajte više

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!