Oglas

Danas svečano otvorenje dionice Počitelj - Zvirovići na Koridoru VC, bit će prisutne brojne zvanice

author
N1 BiH
04. sep. 2024. 07:21
default
Autoceste FBiH | Autoceste FBiH

Svečano otvorenje poddionice autoputa Počitelj-Zvirovići na Koridoru VC održat će se danas 4. septembra u 19:00 sati ispred tunela Hercegovina, ali će biti puštena u promet dan nakon.

Oglas

Svečanosti otvorenja poddionice Počitelj - Zvirovići i mosta Hercegovina prisustvovat će brojni predstavnici privrednog, političkog i javnog života, kako Bosne i Hercegovine tako i Republike Hrvatske, kao i međunarodni zvaničnici.

U sklopu svečane ceremonije otvorenja prisutnima će se obratiti Denis Lasić, direktor JP Autocesta FBiH, Nermin Nikšić, premijer Federacije Bosne i Hercegovine, Andrej Plenković, predsjednik Vlade Republike Hrvatske i Borjana Krišto, predsjedavajuća Vijeća ministara BiH.

Nikšić se nešto ranije ovih dana oglasio na Facebooku ističući značaj ove dionice.

“Na ovoj dionici je i grandiozni most Hercegovina, dug 980 metara sa stubovima visine i do 98 metara, što ga čini jednim od najvećih mostova u ovom dijelu Evrope. Vlada Federacije BiH će i u narednim mjesecima nastaviti sa izgradnjom infrastrukture, a nove kilometre autoputa otvaramo uskoro", napisao je Nikšić.

https://n1info.ba/vijesti/niksic-otvaranje-dionice-pocitelj-zvirovici-na-koridoru-vc-izuzetan-dogadjaj-nastavljamo-dalje/

Most Hercegovina dio je autoceste na pan-europskom koridoru Vc koji prolazi kroz BiH, teje sastavni i najznačajniji objekt na poddionici Počitelj – Zvirovići. Dužina poddionice iznosi 11,07 km i podijeljena je na dva LOT-a.








LOT 1 čini trasa autoceste u dužini od preko 10 kilometara na kojoj se nalaze značajni objekti: Petlja Počitelj sa naplatnim mjestom i pristupnim prometnicama, Inter-regionalno čvorište, tri vijadukta, tunel i otvorena trasa.

LOT 2 je impresivni most Hercegovina dužine 980 m. Stubovi mosta kojim se prelazi rijeka Neretva visoki su 92,97,92,91,88 i 66 m što ga čini najvišim mostom na Koridoru Vc i jednim od najviših mostova u ovom dijelu Europe. Također je jedan od najkompleksnijih infrastrukturnih objekata na cijelom Koridoru Vc. Prema metodi gradnje riječ je o kontinuiranom prednapetom armiranobetonskom mostu, sandučastog poprečnog presjeka, koji se gradi tehnologijom slobodne konzolne gradnje.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Više tema kao što je ova?

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama