Carlos Ghosn koji je na čelu japanske kompanije Nissan Motor i francuske Renault, postaće i predsjednik Mitsubishi Motorsa da bi pokušao da obnovi povjerenje u tu problematičnu kompaniju kojoj je prevara s potrošnjom goriva razorila ugled.
Ghosn koji je oživio Nissan, vrativši ga sa ivice bankrota početkom 2000-ih godina kada je ta firma ušla u savezništvo s Renaultom, izjavio je da očekuje da će biti teško povratiti uništenu reputaciju Mitsubishija, ali da smatra da je to moguće uz “teške odluke”.
Ghosn, Francuz porijeklom iz Libana, a rođen u Brazilu, ranije je opisao Nissanovu kupovinu 34 posto udela u Mitsubishi Motorsu za 237 milijardi jena (2,3 milijarde dolara) kao prodaju “budzašto”. Time je Nissan postao najveći akcionar u Mitsubishiju koji je sada dio saveza Nissan-Renault.
Nissan je pristao da preuzme odgovornost za Mitsubishi koji je aprila ove godine priznao da je varao s odnosom potrošnje goriva i pređene kilometraže svojih modela u Japanu.
Dvije japanske auto-kompanije planiraju da zadrže zasebne identitete, marke i prodaju.
U srijedu, Mitsubishi je revidirao prognozu profita za tekuću fiskalnu godinu najvivši neto gubitak od 240 milijardi jena (2,3 milijardi dolara).
Ugled Mitsubishija je opao, najprije, prije petnaestak godina kada je otkrivo da je decenijama sistematski prikrivao kvarove svojih automobila.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.