Neke od najvećih svjetskih kompanija odlučile su da pokrenu reklamne kampanje kojima se promoviše mjera socijalnog distanciranja, kako bi skrenuli pažnju ljudima širom svijeta da je neophodno izbjegavati kontakte da bi se smanjilo širenje korona virusa.
Svoje čuvene logoe tako su promijenili, prilagodivši ih kriznom vremenu, piše CNN.
Audi je radvojio svoje krugove, Coca Cola poslala poruku “Udaljeni, ali ujedinjeni”. Logo je izmijenio i Volkswagen, dok je McDonald's u Brazilu razdvojio svoje čuveno “M”.
The best assistant: Looking out for each other.
Keep your distance but stay together. #AudiTogether #StayHome pic.twitter.com/pOdHKs9Bqq— Audi (@AudiOfficial) March 31, 2020
«Staying apart is the best way to stay united» ❤️
è lo slogan che appare sul maxischermo in una deserta #timessquare, per la prima volta #cocacola distacca ogni lettera e si unisce ai numerosi Brand per il distanziamento sociale al problema mondiale #covid19#marketing #smm #ads pic.twitter.com/k5PtpIyqoN
— Andrea Glescic (@AndreaGlescic) April 1, 2020
Leading companies and brands around the world are promoting social distancing with logo redesigns. #McDonald's, #Coca-Cola, #Audi, and #Volkswagen are just some of the few raising the awareness and fighting to #flattenthecurve pic.twitter.com/VUoQjTBCLi
— Alumax Panel (@AlumaxPanel) April 1, 2020
Sve informacije o koronavirusu čitajte u našem Blogu uživo i na stranici Koronavirus.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad