Selma Kadić-Maglajlić, vanredna profesorica na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, zaposlena na Copenhagen Business School, za N1 je dala savjete malim biznisima kako da pomognu sami sebi.
Kadić-Maglajlić je govorila svom prijedlogu kako da mali biznisi kreiraju prihod danas, za usluge koje će pružiti sutra.
“Moja ideja je bila da pokušam da podstaknem male privrednike da uvedu neke malo neke drugačije kartice lojalnosti. Svaki mali biznis ima bazu svojih lojalnih klijenata i u toj bazi ima barem desetak klijenata koji su u mogućnosti da u ovom trenutku izdvoje određenu količinu novca za usluge koje će koristiti sutra”, pojasnila je.
Dala je i primjere.
“Na primjer, vrtić može ponuditi plaćanje u aprilu za maj po 20 posto nižoj cijeni. Frizeri mogu slično, da ponude karticu od 48 KM, koje će vrijediti 60 KM kada počnu sa poslovnom aktivnošću. Ideja je da mali biznisi revidiraju poslovni model i da ga prilagode okolnostima u kojima trenutno egzistiraju, odnosno ne egzistiraju”, kazala je.
Prema njenim riječima, trenutna kriza izazvana pandemijom korona virusa je nešto drugačije nego sve prethodne.
“Ovdje ćemo trebati svi mi, kako mali privrednici, tako i korisnici njihovih usluga, tako i potrošači, i naravno velike kompanije, revidirati način na koji se ponašamo. Trebat ćemo revidirati svoje potrebe i morat ćemo, posebno prema malim privrednicima, pokazati određenu dozu solidarnosti”, kazala je.
Kadić-Maglajlić smatra da bi se trebalo više razmišljati o digitalizaciji.
“Da li koristite društvene mreže za promociju usluga i kontakte sa klijentima? Puno fitness centara trenutno koristi usluge online. Ovo nas uči kako sve možemo koristiti digitalne tehnologije”, istakla je.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad