Udruženje Kupujmo i koristimo domaće, zajedno sa 22 domaće kompanije iz cijele BiH 1. aprila pokreće novu kampanju promocije domaćih proizvoda i usluga pod nazivom: "Domaće ili strano, nije ti to isto."
Ovo je treća kampanja po redu u posljednjih godinu dana, a trajaće do 19. juna ove godine.
“Nakon prošlogodišnjih zajedničkih kampanja ‘Upalimo svjetlo u BiH’ i ‘Volimo BiH’, napravljeni su osjetni rezultati kako u bh. ekonomiji tako i u firmama koje su učestvovale u ovom zajedničkom poduhvatu“, kaže predsjednik Udruženja KKD Admir Kapo.
“Prošle godine je smanjen deficit za oko 8% u BiH što znači da su unutar naših granica ostale stotine miliona maraka. Zadovoljni smo što smo tome dali ogroman doprinos, jer svijest naših gradjana se nezaustavljivo budi. Firme su to prepoznale i mi nastavljamo svaki put uspješnije uz očekivanje još većih rezultata“, dodao je on.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.