Udruženje "Kupujmo i koristimo domaće" zajedno sa 22 domaće kompanije iz cijele BiH, 1. aprila pokrenulo je novu kampanju promocije domaćih proizvoda i usluga pod nazivom: "Domaće ili strano, nije ti to isto."
Ovo je treća kampanja po redu u posljednjih godinu dana, a trajaće do 19. juna ove godine. Tim povodom gošča Novog dana bila je Minela Džuho, direktorica marketinga Amko Komerca.
“Domaći proizvodi imaju dobru poziciju na našim policama i trudimo se potrošačima skrenuti pažnju na proizvode iz BiH“, kazala je Džuho.
Ona je istakla da se svijest građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda polako budi, ali da to još nije dovoljno.
“Što se tiče podrške države, to nije dovoljno. Druge države mnogo više sredstava ulažu u domaće proizvode, promociju i građenje brenda. U BiH kompanije same ulažu. Iako smo konkurencija mi se zajedno borimo, nastupamo na tržištu i utječemo na svijest građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda“, rekla je gošća jutarnjeg programa N1 televizije.
Kao najveći potencijal Amko komerca Džuho je izvojila uposlenice, kupcei dobavljači kao domaće proizvođače.
“Na te tri strane se trudimo graditi dobar uzajaman odnos“, rekla je Džuho i dodala da su mediji jako bitni u ovoj kampanji. Podsjećamo, N1 televizije je dio kampanje “Kupujmo i koristimo domaće”.
“Od medija mnogo toga počinje. Mediji vas ili dignu ili spuste. I za ovu kampanju je bitno da mediji pomažu kroz promociju i PR. Samo zajedničkim snagama možemo uspjeti“, istakla je Minela Džuho, direktorica marketinga Amko Komerca.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.