Šta je neuromarketing i kako izbjeći "blokade" potrošača

Ekonomija 30. maj 201610:41 > 10:41
N1

Trećeg juna u Sarajevu će biti održana šesta Branding konferencija "Mind your Brand". Branding konferencija je strukovni događaj u Bosni i Hercegovini koji okuplja eksperte sa specijaliziranim znanjima u poljima brendinga, marketinških komunikacija i medija. Glavna je spona između svjetskih, evropskih i regionalnih trendova.

Vesna Beganović, direktorica agencije Via Media, govorila je u Novom danu o ovoj branding konferencije.

 Izbor programa i predavača svake godine kreira se na osnovu istraživanja u koji je uključeno više od 200 eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija iz cijele regije. Na osnovu tih rezultata biraju se teme i primjeri iz prakse koji su relevantni i primjenjivi za naše tržište.

“Želimo uključiti ljude koji direktno utiču na kreiranje promjena na tržištu. Eksperti daju mišljenje o onome što je kvalitetno za naučiti. Ove godine imamo teme koje su plod istraživanja eksperata”, rekla je Beganović.

Jedna tema je posebno izazvala pažnju, a to je nova grana advertisinga – neuromarketing.

“Neuromarketing pokušava dokazati naučno kako kupci reagiraju kada imaju kontak sa određenim brandom, sa određenom komunikacijom branda i kakve emocije i podražaji se izazivaju u mozgu”, istakla je .

Digitalno doba uveliko je izmijenilo navike kupaca. Potrošači više ne žele biti bombardovani reklamama, već potenciraju zanimljiv sadržaj i interakciju sa svojim brandom.

“Zanimljiva je i tema o upravljanju branda u ovom, digitalnom dobu. Mi u komunikacijama moramo biti i brzi, i interesantni i kreativni jer danas kod kupaca već nakon jednog dana možete prestati bit zanimljivi. Zbog toga je jako važno da brandovi kreiraju svoje jedinstvene priče koje će graditi kroz različite kanale. Postoje tzv. blokeri koji ne žele pogledati reklamu tako da je teško priči određenim potrošačima. Te reklame se moraju integrirati u sadržaj koji je interesantan takvim potrošačima kao ne bi bile blokirane. Danas potrošači osim reklame žele naučiti nešto novo, žele učestvovati u kreiranju sadržaja, žele dati svoj komentar. Tako da platforme koje podržavaju interakciju između branda i potrošača, u sadržaju koji je interesantan potrošačima, definitivno neće biti blokirane”, objasnila je direktorica Via Medije.

Potrošači su dana zahtjevniji više nego ikad.

“Oni (potrošači) su vrijedni svakog truda jer su oni ti koji kupuju. Svi koji prepoznaju vrijednost komunikacije sa svojim potrošačima mogu da izgrade lojalnost i dugoročan odnos sa svojim kupcima. Danas su potrošači manje lojalni, a lojalni potrošači su najvrijedniji za kompanije”, zaključila je gošća Novog dana.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.