Odgođen vam je let, otkazan, prebookiran, iako ste platili kartu za vas mjesta u avionu nema. Nudi vam se 250 eura da izađete s leta, vaučer za hotel i obrok i vratite se kući prvim narednim letom ili preko neke druge destinacije - sve su ovo iskustva s kojim se putnici češće nego ikada suočavaju prilikom korištenja usluga avio saobraćaja. Šta se promijenilo u avioindustriji, ima li više garancije da ćemo doći na željenu destinaciju na vrijeme, na šta ili koga se svela komunikacija sa putnicima, koja su prava i obaveze aviokompanija, a koja putnika. Za Novi dan govore direktor AvioAssist doo-usluge u vazduhoplovstvu Nikola Čarapić, advokatica Selma Demirović Hamzić, a iz perspektive putnika travel bloger Robert Dacešin. Pročitaj više
Oglas
Oglas
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas