Na besplatnom seminaru BusinessAcademy saznajte kako se uspješni menadžeri nose sa kriznim situacijama
Prethodnu godinu obilježila je pandemija koronavirusa, koja je u mnogim životnim oblastima izazvala tektonske poremećaje. Polako se navikavamo da živimo novu normalnost, a kriza se osjetila i u poslovnom svijetu.
Međutim, ono što razlikuje uspješne od neuspješnih upravo je odgovor na ovu kriznu situaciju sa kojom ćemo još neko vrijeme morati da se borimo. Ono što je veoma važno za svaki biznis jeste da uvijek ima spreman krizni komunikacijski plan, jer će samo tako uspjeti da na pravi način odgovori na sve izazove i da se prilagodi novonastalim okolnostima.
Ako želite da saznate šta je to što čini kvalitetan krizni plan komunikacije i na koji način najuspješniji menadžeri komuniciraju kako sa javnošću, tako i sa svojim zaposlenima, saradnicima i stejkholderima u kriznim situacijama, prijavite se za besplatan seminar koji organizuje BusinessAcademy u svojim prostorijama u centru Sarajeva.
Broj mjesta je strogo ograničen, pa je najbolje da svoje obezbijedite odmah popunjavanjem ONLINE PRIJAVE. Svi oni koji se prijave dobiće i mogućnost da seminar prate online, preko Live streama.
Zašto je važno imati dobar komunikacijski plan u vrijeme krize?
Krizni komunikacijski plan precizira sve aktivnosti koje menadžment preduzeća i krizni tim treba da preduzmu pri saniranju posljedica krize. Ovo uključuje i sve radnje koje prethode pojavi krize, kao što su provjera i ažuriranje kriznog plana. Veoma je važno i da se sa javnošću komunicira direktno, da se ne sakriva istina, kao i da informacije koje dolaze budu uvijek blagovremene. Tačno treba da se zna ko govori u ime kompanije u javnosti, a ko komunicira sa zaposlenima i poslovnim saradnicima.
O svemu ovome na besplatnom seminaru BusinessAcademy govoriće jedan od najuspješnijih u svom poslu – Nazif Hasanbegović – certifikovani trener, sa više od 15 godina relevantnog profesionalnog iskustva, angažovan na poslovima kreiranja i razvoja odnosa sa javnošću i odnosa sa medijima. Bavi se dizajniranjem i implementacijom kampanja usmjerenih ka promjeni svijesti javnosti, uticajem na ponašanje i zagovaranjem vrijednosti, te kreiranjem interne i eksterne komunikacijske strategije i planova za vladine i nevladine institucije, kao i za poslovne klijente.
U istom periodu razvio je specijalizirane module obuke koji su uvrstili suvremene komunikacijske teorije i praksu u rad sa profitnim i neprofitnim organizacijama, uključujući vladine, nevladine, kao i međunarodne organizacije, u oblasti upravljanja komunikacijom sa
javnostima i njenim integriranjem, komunikacijom sa tradicionalnim i novim medijima, kao i u oblasti kreiranja kreativnih kampanja i sličnih projekata.
Ovladajte vještinama poslovnog menadžmenta za samo 10 mjeseci na BusinessAcademy
Definicija uspješnog menadžera danas podrazumijeva osobu koja poznaje sve sektore kompanije – bolje od ljudi koji ih vode. Ako želite da usavršavate svoje vještine u oblasti poslovnog menadžmenta i da saznate na koji način odluke donose ljudi koji su na rukovodećim pozicijama u uspješnim kompanijama, onda je Cambridge poslovni program na BusinessAcademy najbolji izbor za vas.
Za svega 10 mjeseci ovladajte znanjima i vještinama najuspješnijih menadžera i steknite cijenjene certifikate koji su priznati kako kod nas, tako i u inostranstvu. Program je koncipiran tako da praksi daje prednost u odnosu na teoriju i osposobljava vas da odmah možete primijeniti naučeno u svom poslu. Najkvalitetnije poslovno obrazovanje u regionu omogućava vam da se školujete i u oblasti menadžmenta, marketinga, preduzetništva, međunarodnog poslovanja, poslovne administracije, menadžmenta prometa nepokretnosti. Ukoliko želite da u novoj godini steknete vještine najuspješnijih ljudi u svijetu biznisa i promijenite svoju karijeru ili napredujete u poslu koji već radite, odaberite neki od poslovnih programa na BusinessAcademy.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!