"Crni petak" i cijeli naredni vikend za koji se najavljuju "velika" sniženja koriste se za prodaju određene robe koja nije imala kupca, a sniženja od 20 do 30 posto nisu odraz tog svjetskog trenda, rečeno je u Udruženju potrošača Republike Srpske.
Izvršna direktorica Udruženja potrošača Murisa Marić rekla je da taj trend ovdje nije zaživio na način kao što je to u svijetu već u većini slučajeva budu neke malo više cijene, pa kada dođe “crni petak” slijedi povratak na stare.
“Trgovci pribjegavaju tome da prvo podignu cijene, pa ih onda snize na tih 20 odsto”, istakla je Marić i dodala da sniženja koja se uveliko najavljuju nisu odraz toga šta uopšte znači “crni petak”.
Pojasnila je da se na Zapadu takvo sniženje odnosi na svu robu, a tu spada i cjelokupan asortiman bijele tehnike, što je posebno zanimljivo mladima.
“To su novi telefoni, laptopi i sve ono što prati ta sniženja i zašto ljudi negdje na Zapadu čekaju ovaj period”, dodala je Marić.
Ovdje, kaže ona, takva slika nije već se snizi cijena garderobe ili određenog broja artikala koji se možda ne prodaju onako kako bi željeli trgovci, pa se onda čekaju ovakva sniženja.
“Tako ćemo naredne nedjelje imati sniženje koje se koristi da se proda neka roba. Kod nas su stavljeni rasponi tako da je kupac uvijek u nedoumici da li je nešto sniženo 20, 30 ili 50 posto. Mislim da najmanje imamo artikala sniženih za 70 posto”, rekla je Marić.
Da kod nas veš mašina bude na sniženju za 70 posto, Marić smatra da bi vjerovatno bilo redova bez obzira na platežnu moć.
“Međutim, kako je to nekih 10, eventualno 20 posto, to ljudima nije isplativo”, zaključila je Marić.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad, pridružite nam se i na WhatsApp kanalu klikom ovdje
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!