Najveći svjetski lanac kafića, Starbucks, saopštio je da lansira liniju pića s maslinovim uljem u Italiji.
Najveći svjetski lanac kafića, Starbucks, saopštio je da lansira liniju pića s maslinovim uljem u Italiji.
Izvršni direktor firme, Howard Schultz kaže da je “neočekivani, baršunasti, puterasti okus… poboljšao kavu i lijepo se zadržao na nepcu”.
Starbucks je među glavnim američkim tvrtkama koje su se suočavale s preprekama dok su se pokušavale proširiti na talijansko tržište hrane i pića, prenosi BBC.
Talijanska scena kafe poznata je po nezavisnim i često porodičnim kafićima.
Starbucks trenutno broji oko 20 trgovina u Italiji.
“Sada, sigurno će biti judi koji će reći, maslinovo ulje u kafi? Ali dokaz je u šoljici”, rekao je g. Schultz na web stranici kompanije.
“U više od 40 godina ne mogu se sjetiti trenutka u kojem sam bio uzbuđeniji, oduševljeniji”, dodao je.
Asortiman Oleato, koji će u srijedu biti lansiran u Italiji, uključuje ledeni shakeed espresso i latte s maslinovim uljem “na pari sa zobenim mlijekom”.
Prodavat će i cold brew kafu u kojoj se “svilenkasta infuzija ekstradjevičanskog ulja Partanna s pjenom slatkog vrhnja od vanilije… polako prolijeva kroz napitak”.
Maslinovo ulje ključni je dio mediteranske prehrane, povezan sa zemljama uključujući Italiju, Grčku i Španiju.
Njegove zdravstvene dobrobiti djelomično se mogu pripisati mononezasićenim masnim kiselinama, koje sadrže vitamine i minerale, te polifenolima, mikronutrijentima dobivenim iz biljaka.
Neki su Talijani pozivali na bojkot Starbucksa kada je objavio planove za otvaranje svoje prve trgovine u zemlji 2018.
Tada je gospodin Schultz rekao: “Ne dolazimo učiti Talijane kako kuhati kafu. Dolazimo ovdje s poniznošću i poštovanjem, pokazati što smo naučili.”
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!