Gošće "Novog dana" su bile dobitnice nagrada ovogodišnjeg Social Media Summita, koji okuplja regionalne lidere u društvenim mrežama kako bi dali odgovore na pitanje utjecaja društvenih mreža na ljude i kompanije. Emela Burdžović, producentica i voditeljica N1 televizije dobitnica je nagrade digital cup award za podkast "Jedan sat", a influenserka, poduzetnica i voditeljica Hana Hadžiavdagić je dobila nagradu za najutjecajniju žensku osobu u 2022. godini.
Hana Hadžiavdagić je govorila o nagradi, ali i utjecaju influensera na mlade.
“Prvo da kažem o nagradi. S obzirom da mislim da nisam omiljena u BiH, ispalo je na kraju da ipak jesam. Moji pratitelji mene jako podržavaju. Kada me pitaju kako postati influnser, uvijek kažem jednu stvar. Ovo je besplatno. Društvena mreža je besplatna i svako može da proba. Ako nisi utjecajan u svom društvu, mislim da nećeš biti utjecajan ni na društvenim platformama. Moram da kažem da sam ja influnser koji ima jasnu viziju. Nisam influenser koji samo promovira šminku i garderobu. nego i životne vrijednosti”, kazala je Hadžiavdagić.
Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu održana je panel diskusija pod nazivom “Žensko liderstvo”, a između ostalih, okupljenim studentima i profesorima govorila je i influenserica Hana Hadžiavdagić. Njeno gostovanje je izazvalo lavinu reakcija.
“Nisam ja sama sebe pozvala, nego dekanesa Ekonomskog fakulteta. Napravljen je panel o ženama u biznisu. Znači da sam ja osoba koja ima nešto da kaže. Imam svoj brend i firmu koja uspješno posluje. Sve je vrlo transparentno, barem je u Hrvatskoj tako”, kazala je.
Između ostalog, Hadžiavdagić je kazala koliko ulaže u rizike.
“Mislim da se svemu treba ozbiljno pristupati. Većina ljudi koja me prati zna da imam adventus za Božić, Novu godinu, kao i za 8. mart. Svi ti projekti su jako ozbiljni i snimanja koštaju jako puno. Samo muffin za slikanje sam nedavno platila 350 eura. Sve to puno košta, ali poslije imaš rezultat. Međutim, moraš imati i rizike. Rizik je bila i moja kolekcija trenerki. Nisam znala da li ću prodati te trenerke. Veliki broj njih želi preko noći postati poznati, ali pitanje je trajnosti. Sutra da nema društvenih mreža ja se ne brinem. U svakoj većoj kompaniji mogu raditi u marketingu bez problema”, istaknula je.
Hana Hadžiavdagić osvrnula se i na društvenu platformu TikTok koja je sve popularnija kod mladih.
“Instragam se mijenja, rade nove stvari. TikTok i Instargam su potpuno dva različita profila. Meni nije drag TikTok i ne gledam. Niti me posebno zanima TikTok, na Instagramu imam toliko posla da nemam vremena se posvetiti TikTok-u. Ja radim 24/7. Bila sam nedavnoj u jednoj agenciji i kazali su mi da sam ja jedini influsener koji je pitao za taj novi proizvod koja je boja nova boca, o čemu se radi. Ona sam ja prilagodila boju odjeće da to bude lijepo. Radim sve profesionalno, nigdje ne kasnim. Dođem sa svojim fotografima. Ne znam koliko influensera ima svoju firmu, koliko plaća porez, koliko radi na crno. Porezna treba da se počne baviti i youtuberima i influnserima koji rade, a ne plaćaju porez. Plaćam porez tamo gdje živim. Tužno je da nogometaši, influesneri zarađuju puno više od ljekara. Voljela bih da ljekari imaju puno veće plate”, navela je.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!