Kao milijarderi kupuju i bh. građani – šampion Trebinje

Ekonomija 08. nov 202414:57 0 komentara
REUTERS/Dado Ruvic/Illustration

Pod sloganom "Kupujte kao milijarder", TEMU platforma za kratko vrijeme osvojila je svjetsko tržište. U ponudi je sve, od igle do lokomotive. Ali brojni građani Bosne i Hercegovine i dalje su skeptični.

“Jedna moja radna koleginica nešto je pritisnula, okreće se ono kolo i stisne tu okretaljku i kao ima šest artikala ništa ne plaća, samo dobija. To je meni sumnjivo, ne bih to nikad”, kaže jedna sugrađanka.

Sumnjičav je i naš drugi sagovornik: “Ne znam, čuo sam svašta pozitivno i negativno, postoje neke bojazni zbog sigurnosti podataka. Mislim da ću pustiti još vremena da prođe da vidim koliko je sigurno.”

Pitali smo građane i putem društvenih mreža. Oni koji su naručili, uglavnom dijele pozitivna iskustva.

“Nisam još, ali planiram. U buticima je garderoba sa aplikacije, torbe i obuća, ali po trostruko većim cijenama. Djeluje da je solidan kvalitet”, napisao je jedan gospodin, dok je jedna gospođa ipak ima malu zamjerku: “Sve je u redu, samo da još da je plaćanje po isporuci robe.”

Za male pare, kupuje se sve

Upravo su cijene presudne za naručivanje sa aktuelne platforme. Naručuju se mnogo toga za ‘male pare’, potvrđuju to i u Upravi za indirektno oporezivanje.

“U oktobru 2024. godine u nekoliko carinskih ispostava u BiH pristiglo je više od 10 hiljada pošiljki. U 99% slučajeva vrijednost svake pošiljke bila je ispod 300 KM, što znači da su iste oslobođene plaćanja uvoznih dažbina”, pojašnjava Darjana Maglov, portparolka Uprave za indirektno oporezivanje u Bosni i Hercegovini.

Više od 133 hiljade pošiljki stiglo je u Bosnu i Hercegovinu od početka septembra:

  • U Banjaluku 51.396
  • U Tuzlu 9.000
  • U Sarajevo 11.868
  • U Trebinje 61.389

Velika potražnja objašnjava se radoznalošću svakog čovjeka i željom za nečim novim, a upravo to je ponudio TEMU, objašnjava psihologinja Alma Mahmutović-Katica i dodaje:

“Vjerovatno ćete tražiti nešto topic na tome, nešto za čim ste u potražnji, ali vam on konstantno u milisekundama šalje i druge proizvode. Kada uđete na bilo koju društvenu mrežu, TEMU je tu. Potražnja mejla, TEMU se odmah izbaci, njihova reklama. Nešto će Vas zaintrigirati”, kaže psihologinja.

No, svakako ne treba zaboraviti ni opasnosti prilikom online naručivanja. Kako se nedavno pojavila lažna TEMU aplikacija, stručnjaci pozivaju na dodatni oprez i provjeru prilikom dijeljenja ličnih podataka.

╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad, pridružite nam se i na WhatsApp kanalu klikom ovdje

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!