Predizbornu kampanju analizirali smo sa Ivanom Korajlić, izvršnom direktorkom Transparency internationala koja prati i zloupotrebe tokom predizbornog perioda koji obiluje funkcionerskom kampanjom.
Oglas
Korajlić je mišljenja da ova kampanja ne nudi ništa novo u odnosu na prethodne, te da se stiče utisak da nema nikakvih novih ideja, novih i orginalnih slogana, nema novih ponuđenih rješenja, nego se svodi sve na to ko će više glasova kupiti, ko će potkupiti javnim sredstvima, javnim institucijama, obezbijediti podršku birača...
"Vidimo najniže prozivke, uvrede, ali i prijetnje iz pozicija moći, što nažalost nije prestalo i na osnovu novih odredbi izbornog zakona koji su trebali da spriječe i govor mržnje. Vidimo da se to nije desilo. Nikad više kandidata, nikad više birača na biračkom spisku, a sa druge strane nikad manje orginalnih, i kada govorimo o kreativnim rješenjima u kampanjama, ali i politikama koje se nude. Ponovo imamo situaciju da se manje bavimo lokalnim nivom vlasti, a da se više govori o nacionalnim i međunacionalnim temama", ističe Korajlić.
[caption id="attachment_7393789" align="alignnone" width="1024"]
Veliki broj prijava
Više tema kao što je ova?
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas