Možda bismo izbjegli sporna imenovanja ulica, da se kroz obrazovni sustav uče činjenice o dešavanjima u prošlosti. Stoga je jako važno izučavanje povijesti, koja se u BiH i dalje tumači na tri i više načina.
Inicijativa da BiH dobije jedinstvene udžbenike potekla je još 2003. godine od Instituta za međunarodna istraživanja udžbenika Džordža Ekerta koji je kao osnovnu smjernicu dao saznanje svakog učenika da je BiH njegova domovina. Na tim postulatima je 25 godina generacije odgajala i učila nastavnica Azerina Muminović. 2017. godine radila na izmjeni nastavnog plana i programa za osbnovnu i srednju školu u KS.
“Ubacili smo da kaže u “ubacili” u nastavne planove i programa 8 sati izučavanja agresije 92-95. to su 4 sata sadržaja i 4 sata ponavljanja odnosno samostalnog rada učenika na temama, uz to imamo metodičke smjernice nastavnicima historije i imamo dodatne nastavne materijale koji će nastavnivnicima poslužiti kao literatura i materijal za pripremu sati i izvođenju terenske i projekte nastave” kaže za N1 Azerina Muminović, nastavnica historije.
Iz Potočara je došla i najava visokog predstavnika u BiH, Christiana Schmidta o angažmanu na usklađivanju školskog programa u dva entiteta.
Izjava izazvala oštre reakcije prvo člana Predsjedništva BiH Milorada Dodika, a potom i predstavnika obrazovnih institucija.
OHR je uspostavom Distrikta Brčko uspostavio i jedinstven nastavni plan i program. No u praksi jedinstveno je samo ime, svi sa svojim izdavačima i svojim udžbenicima, koji se u sadržajnom smislu razlikuju ističu u odgovoru za N1 iz Odjela za obrazovanje BD-a.
Više pogledajte u prilogu Rasima Pavice.
.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare