Pravdić za N1: Upotrebna dozvola je formalna stvar

Vijesti 16. jan 202112:38 2 komentara
N1

Nepostojanje upotrebne dozvole za tunele Karaula i Vranduk je za direktora Cesta FBiH Ljubu Pravdića je formalno-pravno pitanje. Pravdić pojašnjava da su tuneli sigurni, te da je bilo bolje otvoriti ih, nego ići obilaznicama.

Tuneli Karaula i Vranduk nisu dobili upotrebne dozvole, jer nije bilo moguće dobiti ih prije završetka svih radova, na tunelima, pristupnim putevima, mostovima, pojasnio je Pravdić.

“Kod tunela Karaula prva faza podrazumijevala je izgradnju mostova 11 i 12, radovi su okončani 2014. godine. Druga faza podrazumjevala je izgradnju tunela Karaula dužine 902m, i trase ispred i iza tunela dužine 1100m, što je završeno u devetom mjesecu 2016. godine”, kaže sagovornik N1.

On pojašnjava da su Ceste FBiH u 11. mjesecu 2016. godine uputili zahtjev za formiranje komisije za tehnički prijem, ali da su odbijeni do završetka svih radova.

“Mi ćemo ponovo podnijeti zahtjev za tehnički prijem kompletne građevine. Upotrebnu dozvolu nemaju jer je složena građevina, jer smo mi i za tunel i sve što smo radili podnoslili zahtjev 2016. godine, ali smo odbijeni, dok se ne završi treća faza koja je završena 2019. godine”, kazao je sagovornik N1.

Na pitanje šta putnicima garantuje sigurnost, ako nema dokumenta koji to potvrđuje Pravdić odogovara.
“Sigurnost sigurno dokument neće potvrditi. Mi smo i dalje ići zaobilaznicama, maltretirati ljude dok se završi sve ovo jer faktički nismo mogli izvršiti tehnički prijem zato što je složena građevina”; kazao je direktor Cesta FBiH.

Pravdić pojašnjava da je npr. tunel Vranduk, koji je bio u lošem stanju, projektovan sa svim propisima, da su radovi izvedeni sa svim propisima, te da je nadzor potvrdio kvalitet izvedenih radova.

“On je siguran, i papir će potvrditi to što je već urađeno”, rekao je sagovornik N1.

Na pitanje šta očekuje od inspekcije koja vrši nadzor, direktor ovog javnog preduzeća kaže da ne zna.

“Jednostavno nemoguće je. Tuneli su sigurni, samo formalno pravno nemamo dokument da je izvršen tehnički prijem”, ponavlja Pravdić.

Na pitanje, šta ukoliko dođe do nesreće u tunelu koji nije prošao tehnički prijem, Pravdić kaže, može se dogoditi saobraćajna nesreća, ali ne i da se tunel uruši.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare