Uskoro nova godina, ali izgleda stari problemi za puteve u RS. Novih kilometara autoputa nema u godini na izmaku, a nema ni dogovora o raspodjeli prikupljenih sredstava od putarina od do sada izgrađenih. Otvaranja novih dionica neće biti ni naredne godine, a dok inflacija pomalo gricka prikupljeni novac, ne zna se kada će se predstavnici UO UIO BiH dogovoriti o "poštenoj" raspodjeli. No, ima i novosti. Tag uređaji sa popustom.
Dok promovišu kampanju “Uzmi tag prođi brže”..
“Tu je prvenstveno prednost konfor, druga prednost je ušteda vremena putovanja i treća najvažnija je cijena”, kaže Nenad Ruškić, profesor na Univerzitetu u Novom Sadu.
Autoputevi RS sumiraju godinu iza sebe. Nema novootvorenih dionica autoputa. “Optimistično” neće ih biti ni naredne. No, kažu radi se. Pričekaće se “još malo”, ali biće.
“Prva dionica autoputa koju bi trebali da otvorimo će biti negdje krajem 2025.godine, mislim da bi tada trebali da otvorimo i ovu dionicu obilaznice oko Doboja a i ovu dionicu autoputa od Bijeljine prema Rači ukoliko ne budee nekih nepredviđenih okolnosti”, kaže Nedeljko Ćorić, direktor Autoputeva RS.
Čekaju se novi kilometri autoputeva, ali čekaju i milioni prikupljenih prihoda od putarina i akciza da budu raspoređeni na ravne časti. Kome će koliko, članovi UO UIO BiH ne mogu da se dogovore.
“Ja polako sam ubjeđen da BiH ekonomski neodrživa zemlja. Samo u BiH imate situaciju gdje ja treba da se osjećam srećan što sam potpisao ugovor sa EBRD-om za izgradnju 15 km autoputa i dvije petlje Mostar-jug i Mostar-sjever i gdje smo se zadužili 110 miliona eura. Ili samo u BiH treba da budem srećan što smo počeli pregovore sa Svjetskom bankom i EBRD-om da se finansira 19,5 km magistralnog puta Foća-Šćepan polje i da to doživljama kao uspjeh, a da istovremeno na računu UIO stoji blizu 250 miliona KM”, rekao je Srđan Amidžič predsjedavajući UO UIO BiH.
Opširnije u prilogu Žane Kezunović.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad