Regionalna agencija New Moment osvojila je sinoć i četvrtog, zlatnog lava u Cannesu za projekat “The ONE - Jedna knjiga za mir” u kategoriji Dizajn.
Nakon osvojena dva bronzana i jednog srebrnog lava u kategorijama Print, PR i Promo & activation za projekat The ONE – Jedna knjiga za mir, New Moment kući donosi i kansko zlato.
Projekat Jedna knjiga za mir nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše vjerske predrasude i podigne svijest o važnosti međusobnog razumijevanja i međureligijskog dijaloga. Jedna knjiga za mir okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kur'ana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su vjerska učenja tih knjiga, zapravo, slična. Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnosti koje postoje između dvije religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između običnih ljudi i doprinese uspostavljanju mira.
“Ovo je istorijski momenat za našu profesiju. Ova nagrada pokazuje da je sve moguće te da čak i sa naših prostora idejama i kreativnim radom može da se postigne uspjeh na globalnoj sceni. Najvažnije su emocije, energija i ljudi koji sve pokreću. Ovo je kolaboracija New Moment regionalne kompanije koja ima balkanski duh i srce. Za ovoliki uspjeh je mnogo važna podrška naših partnera iz Y&R Dubaija. Veoma sam bio ponosan na iskreni aplauz koji smo dobili kada smo izlazili na scenu u Grand Palaisu u Kanu. Kolege iz cijelog svijeta su oduševljeni projektom, koji je lokalan ali rezonuje sa cijelim svijetom danas”, izjavio je Žarko Sakan, direktor agencije New Moment New Ideas Company.
“Kada smo 2013. godine osvojili Titaniumskog lava, popeli se na scenu i ostvarili san koji smo sanjali 30 godina, teško je bilo povjerovati da će se takav uspjeh ponoviti. Ali vjerovali smo, znali smo da to nije bila puka sreća. Sada, četiri godine kasnije, ponovo se penjemo na scenu po Zlatnog lava i to je dokaz da vrijedno radimo i gledamo na posao srcem. San se nastavlja. Ljepota ovog projekta je što je ujedinila ljude iz cijele New Moment regije, a snaga projekta je što može da ujedini cijeli svijet. Ovo je zaista kampanja koja mijenja svijet i rad na njoj se ne završava večeras. Naprotiv, rad na njoj tek predstoji,” istakao je Lazar Sakan.
“Hvala od srca svima koji su doprinijeli i pomogli da se ideja The One uspješno realizuje – od sjajnih timova u BiH i u Srbiji, fantastičnog saradnika Mirnesa Kovača, preko kolega u Y&R Dubai, do izuzetnog klijenta i medija koji su pružili bezrezervnu podršku,” izjavila je Jasmina Nikolić, Client service direktor i vođa projekta, piše Media marketing.
Knjiga je predstavljena na tribini Universal Peace Federation u Beču zahvaljujući Mirnesu Kovaču, novinaru i komparativnom teologu koji je radio na projektu sa New Moment timom.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mrežaTwitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.