Vlada Republike Srpske usvojila je Informaciju o finansiranju Projekta revitalizacije rodnog mjesta Branka Ćopića u Hašanima. U skladu sa strateškim ciljevima u oblasti kulture i kulturnom politikom za period od 2017. do 2022. godine, Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Srpske izdvojit će 150.000,00 KM za ovaj projekat.
“Radi se o izvođenju druge faze projekta obnove i izgradnje rodne kuće Branka Ćopića u Hašanima čija je realizacija započela 2019. godine. Sredstva će biti utrošena na završetak zanatsko-građevinskih radova na samom objektu, kao i na vanjsko uređenje. Takođe, objekat će biti obogaćen raznim edukativnim i kreativnim sadržajima koji će našim učenicima približiti velikog pisca i njegovo stvaralaštvo”, saopćeno je iz Biora za odnose s javnošću Vlade RS.
Za realizaciju projekta zadužuju se Ministarstvo prosvjete i kulture i Ministarstvo za naučno-tehnološki razvoj, visoko obrazovanje i informaciono društvo.
S obnovom kuće ovog pisca čija su djela nezaobilazna u školovanju, ali i odgoju djece u zemljama širom bivše Jugoslavije, započelo se 2017. godine kada je izliven temelj i dovezen kamen. Radovi su urađeni zahvaljujući donaciji Vlade Azerbejdžana. Tri godine kasnije je rečeno kako je za samo za prvu fazu obnove kuće potrebno 60.000 KM te da se traže donatori.
Radovi su nastavljeni početkom ove godine kada je završena izgradnja podruma. Sredstva koja je izdvojila Vlada RS trebala bi biti dostatna da se završi izgradnja kuće.
Branko Ćopić rođen je 1. januara 1915. u Hašanima. Tragično je okončao život u Beogradu 26. marta 1984. godine. Pored priče „Bašta sljezove boje“ najmlađima je poznat i po djelima „Orlovi rano lete“ i „Doživljaji Nikoletine Bursaća“.
Pisao je pjesme, priče, novele, romane za djecu i odrasle. Jedan je od najplodnijih i najčitanijih pisaca naše književnosti, a djela su mu višestruko nagrađivana i prevođena na mnogo svjetskih jezika. Napisao je više od trideset knjiga za djecu.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad