Heinz je prisiljen promijeniti dizajn svojih kultnih boca kečapa nakon smrti kraljice Elizabete II.
Proizvođač kečapa je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju ukloniti natpise “Kraljevsko jamstvo” s proizvoda. Kraljevsko jamstvo je dokument koji tvrtki dopušta korištenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamjenu za opskrbu robom i uslugama kraljevske obitelji.
Kultni artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger morat će maknuti grb pokojnog monarha.
Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podijeljen na četiri dijela iza kojeg slijede riječi “po dogovoru s njezinim veličanstvom kraljicom”.
U slučaju Heinz kečapa ovaj je simbol bio prikazan na vrhu i prednjoj strani njegovih boca prodanih u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Prema Udruzi nositelja kraljevskih naloga (RWHA), nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.
Brendovi ih sada moraju ukloniti i ponovno podnijeti zahtjev kralju Charlesu III i dokazati da kraljevsko kućanstvo redovito koristi njihove proizvode.
Godišnje se izda oko 30 kraljevskih naloga, a isto toliko se povuče, piše Mirror.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!