Manji nego ranije, ali i dalje izuzetno popularan - Volvov terenac XC40 auto je godine. Švedski terenac pobrao je najbolje kritike na sajmu u Ženevi.
“Ovo je auto budućnosti, tako ja mislim. Ne samo za Volvo nego za kompletnu auto-industriju. To je segment koji raste. Ljudi vole terence, viši su, sigurniji i imaju bolju preglednost. Mi končano, imamo jedan manji, koji je očito popularan”, kazao je Hakan Samuelsson, izvršni direktor Volva.
No, glavni problem autoindustrije i dalje je nagovještaj uvođenja zabrane dizel motora. U nekim njemačkim gradovima, sudovi su već dozvolili zabranu starih dizelaša, a u centru Italije bi ovakva zabrana mogla doći za šest godina.
Smanjenje emisija azotnog oksida postaje sve skuplje za proizvođače.
“Trenutno sam miran i spreman ponuditi dijalog. Ne trebamo donositi iznenađujuće odluke, trebamo voditi zajedničke diskusije i procjeniti šta je dobro a šta loše u ovoj ideji – i onda ćemo mi, velike kompanije, napraviti analizu i odlučiti o narednim koracima”, najavio je Matthias Muller, izvršni direktor VW-a.
110 automobila, u naredna dva dana doživjet će svjetsku i evropsku u premijeru. Privilegiju da prvi vide najnovije četvreotočkaše imat će predstavnici medija,a potom ostali posjetitelji.
Sajam automobila u Ženevi svoja vrata otvara od 8. do 18. marta.