Hyundai Motor premijerno će prikazati novi film, „A Matchday in Europe“, koji prikazuje strast i posvećenost fudbalskih navijača.
Hyundai je danas objavio prvi isječak svog novog filma, ‘Matchday in Europe’, prije konačne premijere planirane za 27. mart.
U filmu vidimo grupe navijača iz svakog od partnerskih Hyundai klubova: AS “Roma”, “Atletico” Madrid, FC ”Chelsea”, BSC ”Hertha” i “Olympique” Lyon na njihovom putovanju na i sa utakmica, sa nekoliko zvijezda iz pet klubova koji preuzimaju pomoćne uloge kako bi pomogli i unaprijedili navijačko iskustvo na sam dan utakmice.
Ukupno 18 igrača se pojavilo u filmu, uključujući i poznate zvijezde evropskog fudbala.
“A Matchday in Europe” slavi uticajnu ulogu koju fudbalski navijači imaju u praćenju svojih klubova i naglašava Hyundai komunikacijski pristup za fanove koji je predstavljen na početku sezone 2018./2019. godine, pozicionirajući navijače kao prave heroje i stavljajući ih u središte pažnje.
Hyundai kao Top partner FIFA-e od 1999. godine i partner UEFA-e 18 godina, sve do 2017. godine, dio je nove evropske strategije sponzorstva fudbala, koji ima za cilj izgradnju dubljih i dosljednijih emocionalnih veza s navijačima širom Evrope kroz kampanju “For the Fans”- “Za navijače”.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android| iPhone/iPad