Uskoro će početi finale Super Bowla, najgledanijeg sportskog događaja u SAD-u i jednog od najpraćenijih u svijetu, zajedno sa finalom nogometnog Mundijala, a globalne kompanije se utrkuju za malo reklamnog prostora na kojem bi pokazale svoje proizvode.
Zbog milionskog gledateljstva tokom Super Bowla se puštaju komercijalni programi koji nerijetko ulaze u historiju zbog svoje inventivnosti i orginalnosti.
Slično se desilo i 2003. kada je japanski proizvođač automobila za vrijeme finala NFL lige pustio reklamu koja je tri godine kasnije proglašena najboljom reklamom za automobile u historiji oglašavanja.
Tako je Honda iza sebe ostavila kultu reklamu Forda u kojoj se pojavljuje legendarni Steve McQueen, inače pasionirani vozač brzih automobila, te reklamu za Peugeot 206 pod nazivom “The Sculptor”.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.
Pogledajte i uvjerite se sami da li je ovo najbolja reklama za automobil koju ste vidjeli….