Kupnja polovnog automobila odličan je način da uštedite novac, ali morate biti oprezni i dobro proučiti ono što se nudi.
Postoje neki očiti, ali i oni ne tako očiti znakovi da bi vozilo koje ste našli moglo imati problema. Stoga stranica GOBankingRates upozorava da pripazite na ovih devet znakova koji su zvono za uzbunu kada kupujete polovni automobil.
Velika kilometraža
Logično, vozila s velikom kilometražom izložena su većem riziku od problema koji bi mogli zahtijevati skupe popravke. U automobilu s velikom kilometražom, prvi dijelovi koji se troše obično su svjećice, kočnice i gume.
Ako ste se odlučili za model s većom kilometražom preporučuje se detaljnija inspekcija ili da mehaničar pregleda automobil prije nego što se odlučite za kupnju.
Nema garancije
Michael Douglas, generalni direktor i voditelj prodajnih operacija i kredita za Chase Auto, preporučuje da provjerite kod prodavača je li garancija proizvođača istekla.
Ako jest, Douglas je rekao da možete pokušati kontaktirati proizvođača da vidite je li dostupna produžena garancija i koliko ono košta. Ako ona nije dostupna ili ako je preskupa, postoji opasnost da će trošak eventualnog popravka pasti na vaš novčanik.
Neobični zvukovi ovjesa
Pažljivo osluškujte ima li čudnih zvukova, poput škripe koji dolaze iz automobila. Ti zvukovi mogu ukazivati na probleme s amortizerima, zglobovima ili ležajevima automobila.
“Ako su ovi zvukovi prisutni tokom probne vožnje, to bi mogao biti znak istrošenosti koji će zahtijevati popravke. Ovisno o dogovoru, prodavač bi mogao biti voljan preuzeti te troškove prije prodaje”, objašnjava Joe Giranda, direktor prodaje i marketinga u CFR Classicu.
Oštećena karoserija
“Vanjski pregled mora uzeti u obzir sve vidljive znakove udubljenja, ogrebotine, oštećenja boje, hrđu i bilo što drugo što bi moglo izazvati uzbunu”, rekao je Douglas.
“Ova inspekcija također bi trebala uključivati podvozje, retrovizore, svjetla i vjetrobranska stakla”, dodao je.
Problemi ispod haube
Tokom pregleda rabljenog automobila, Douglas toplo preporučuje da ispod haube automobila provjerite postoje li znakovi upozorenja. Obratite posebnu pažnju na motor i sve znakove curenja, pukotina, hrđe, dima ili mirisa paljevine.
Hrđa
Giranda preporučuje da provjerite ima li na karoseriji automobila znakova korozije. Provjerite ispod automobila i pogledajte lukove kotača.
“U nekim slučajevima hrđu može sakriti boja ili brtvilo, što može dovesti samo do skupljih popravaka. Značajna hrđa može biti znak nemara, stoga to uračunajte u odluku o kupnji”, rekao je.
Nepoznata istorija vozila
Prilično je lako saznati više o istoriji vozila polovnog automobila. Carl Anthony, glavni urednik Automobloga, rekao je da kupci mogu pitati ima li ovlašteni autosalon izvještaj o istoriji vozila.
Nekoliko ključnih područja na koja Douglas preporučuje da obratite pažnju u izvještaju o istoriji vozila uključuju nesreće, štetu od vode, istoriju popravka i preglede.
Anthony također preporučuje da se raspitate postoje li servisni zapisi i što je sve zamijenjeno na vozilu.
Neravnomjerno potrošene gume
Ako uočite ovo, to bi moglo signalizirati skriveni problem povezan s balansom.
Douglas je rekao da bi to kasnije moglo dovesti do skupih posljedica. “Također, ako je gumama potrebna hitna zamjena, trebali biste uzeti u obzir ovaj trošak kada dajete ponudu.”
Predobra cijena
Ponekad možete naići na sjajnu ponudu, ali ako cijena izgleda predobro da bi bila istinita, Anthony preporučuje da o tome pitate prodavatača ili ovlaštenog zastupnika.
“Vozilo može biti oštećeno, oštećeno poplavom ili tučom ili na drugi način biti u lošem mehaničkom ili strukturnom stanju. Ove stvari može biti gotovo nemoguće zaključiti na fotografijama na internetu, stoga je najbolje lično vidjeti vozilo i odvesti ga na probnu vožnju”, rekao je Anthony.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!