Kina je trenutno lider u proizvodnji električnih automobila. Japanci su rastavili neke njihove modele i došli do odgovora na pitanje kako uspijevaju biti jeftiniji od konkurencije.
Dok europska autoindustrija i kupci ne pokazuju preveliko oduševljenje električnim automobilima, kineska autoindustrija s njima ostvaruje odlične rezultate. Europska unija reagirala je i nakon Amerike uvela dodatne carine na kineske električne automobile.
Prošlog mjeseca, Središnji ured za gospodarstvo, trgovinu i industriju Japana održao je seminar na kojem su neki kineski električni automobili rastavljeni na dijelove. Kako izvještava MSN, analizirano je 90.000 dijelova sa 16 uvezenih električnih modela, među kojima su bili BYD-ov početni model Atto 3, Niov model EZ5, ali i Tesla Model Y.
Ključni optimizacija i proizvodnja u tvornici
Atto 3 prodaje se na kineskom tržištu od veljače 2022. godine. Cijena mu iznosi oko 26.500 eura, što je relativno jeftino u usporedbi sa sličnom konkurencijom. BYD-ov model Delphin starta od 22.000 eura, a model Sea od 32.000 eura.
Industrijski stručnjaci proučili su tajne kineskih proizvođača električnih automobila, uključujući BYD, kako bi i sami pokušali smanjiti troškove. Pokazalo se da je ključ u optimizaciji proizvodnji dijelova unutar tvornice.
U slučaju električnog pogonskog sklopa modela Atto 3, integrirano je osam komponenti, uključujući ugrađeni punjač, transformator istosmjernog napona, motor, pretvarač i reduktor. To ne samo da smanjuje težinu, već i troškove proizvodnje.
Osim toga, BYD većinu dijelova proizvodi samostalno, uključujući električke pogone i baterije. S obzirom da baterija čini trećinu troška proizvodnje automobila, jasno je da samostalna proizvodnja donosi značajne uštede. Jedino što BYD ne proizvodi su gume i stakla. Dodatna ušteda je u tome što modeli Atto, Seal i Doplhin imaju i neke zajedničke dijelove.
╰┈➤Pročitajte još: Kamenolomi bez kontrole: Kada je profit od kamena važniji od ljudskih života
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!