Prenizak pritisak vazduha u gumama obično je najava problema. Zato ga je najbolje provjeravati svake dvije sedmice, preporučuje Nemački autoklub (ADAC).
Predmeti poput eksera ili komadića razbijenog stakla, takođe mogu da oštete gumu i postepeno je ispumpaju. Trošenje i starost povećavaju rizik. Čak i ako nema vidljivih oštećenja, gume treba mijenjati nakon najviše osam godina.
Kako možete da primijetite oštećenje gume? Ne oslanjajte se na sistem za nadzor pritiska u gumama: u nekim slučajevima, probušena guma sa sporim ispuštanjem vazduha se otkrije prekasno, a sistem detektuje samo gubitak pritiska od 20 posto. Tada vožnja više nije sigurna.
Prije „velikog praska“ obično postoje neki znaci, koji najavljuju pucnje gume. Smanjeni pritisak u gumama značajno mijenja ponašanje u vožnji: auto vuče lijevo ili desno, pri upravljanju reaguje sunđerasto i ljulja se, piše Revija HAK.
Ako primijetite neke od ovih signala, ostanite mirni i izbjegavajte brzu vožnju, uključite sva četiri pokazivača smjera. Zaustavite automobil što je nježnije moguće, na mjestu gdje je to najsigurnije. Nemojte naglo kočiti – to može prouzrokovati proklizavanje zadnjeg dijela.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!