U eri u kojoj "telefon jede prvi", opstanak i reputacija restorana ovise o hypeu koji generiraju kreatori sadržaja jednako kao i tradicionalni kritičari hrane. S konstantnim ažuriranjima algoritama i društvenim mrežama koje se mijenjaju iz sata u sat, mnogi vlasnici restorana ne žele javno govoriti o influencer kulturi koju bi voljeli promijeniti.
HuffPost je pitao vlasnike restorana, chefove i kreatore sadržaja što bi voljeli da novi foodie influenceri znaju prije nego krenu na svoj put. Evo što su rekli:
U mnogim restoranima, rasvjeta je dio dekora i postavljena je da stvori atmosferu, što nije pogodno za dobru fotografiju.
“Kada se koriste s poštovanjem, halo svjetla su sjajan alat za snimanje prekrasnih fotografija naših ponuda”, kaže jedan chef.
“Međutim, važno je poštovati goste i izbjegavati ometanje drugih.”
Prije nego što surađujete s restoranima, jasno definirajte očekivanja.
“Pobrinite se da je dogovor unaprijed definiran – što influencer treba isporučiti, a što restoran pruža”, savjetuje menadžer restorana Michael Kunz.
“Traženje besplatne hrane ili prijetnje negativnim recenzijama nisu prihvatljive. Također, često je najbolje tražiti stol za dvoje, a ne za grupu, kako bi se izbjegla smetnja ostalim gostima”, dodao je.
Preporučuje se naručiti samo onoliko hrane koliko možete stvarno uživati.
“Hrana je tu da bi se uživalo u njoj, a ne samo za dobru fotografiju”, dodaje Kunz.
Također, važno je provjeriti točnost informacija prije nego ih podijelite s publikom.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad, pridružite nam se i na WhatsApp kanalu klikom ovdje
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!