Japanci se čvrsto drže svoje tradicije, ali ni oni nisu odoljeli uticaju zapadnih običaja. Iako nema veze sa njihovom kulturom, Dan zaljubljenih postao je popularni praznik, kada se troši više nego obično. Pošto je to dan kada Japanci kupuju slatkiše, kompanija Nestle napravila je jedan čokoladni proizvod samo za japansko tržište.
Ovaj suši nije od tune ili morskog ježa. Napravljen je od čokolade sa malinom, kit ket čokoladica i šećernog pirinča. Slatki suši, idealan poklon za Dan zaljubljenih. Japanci ga mogu kupiti u “kit-ket buticima”, kojih je najviše u Japanu, jer je taj Nestle proizvod jedan od najpopularnijih slatkiša u toj zemlji. Čokoladni suši košta oko 27 dolara.
“Nadamo se da će našim kupcima ovo biti jako zanimljivo i da će uživati u kombinaciji ukusa. Bliži se Dan zaljubljenih i očekujemo da će ove ‘suši čokoladice’ biti dobra dopuna čokoladnim poklonima”, priča menadžer radnje u kojoj se prodaje ovaj slatkiš.
Nestle Kit ket butik koji je otvoren prije nekoliko dana u Japanu, deveti je “kit-ket butik” u toj zemlji, a 11. u svijetu. Najskuplji proizvod u radnji je “ja volim voće” kit ket- kombinacija voćnih ukusa i Kit-ket čokoladice i skuplja je čak 23 puta od obične kit- ket čokoladice koja se prodaje u supermarketima.
“Japan za nas predstavlja vodeće tržište u svijetu i ovim pokazujemo kako možemo da se približimo mušterijama jedinstvenim idejama. “Butik kit-ket” čokoladica je ovdje zaista jedan od najboljih brendova”, navodi Sandra Martinez, menadžerica u Nestle kompaniji.
U Japanu je običaj da žene za Dan zaljubljenih kupuju čokolade za svoje partnere, pa čak i za kolege. U tradiciji koja veliku pažnju daje poklonima, prodavači čokolada lijepo zarade tokom februara i marta.
Iz Nestle fabrike tvrde da je oko 1,5 miliona ljudi posjetilo njihove butike čokolade, od kada je prvi otvoren u januaru 2014. u Tokiju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.